آرشیو پنج‌شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۴۴
ورزش
۱۸

اخبار کوتاه

پیروزی الهلال در دیداری دوستانه

تیم الهلال عربستان در دیداری دوستانه با نتیجه پرگل 5 بر 2 از سد تیم امیدهایش گذشت. ماتیوس (2گل)، مختار فلاته (2 گل) و ادواردو (1 گل) زننده 5 گل تیم بزرگسالان الهلال بودند. دیدار تیم های پرسپولیس و الهلال عربستان 25 مهر در ورزشگاه سلطان قابوس شهر مسقط، پایتخت عمان برگزار خواهد شد. در بازی رفت که در ابوظبی برگزار شده بود، الهلال با نتیجه 4 بر صفر به پیروزی رسید.

سهمیه عراق در لیگ قهرمانان؛ یک و نیم

کنفدراسیون فوتبال آسیا رسما اعلام کرد که عراق در لیگ قهرمانان آسیا 2018 یک و نیم سهمیه خواهد داشت و به این ترتیب تیم نیرو هوایی به صورت مستقیم و تیم النفط در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا حضور خواهند داشت. دو تیم الزوراء و نفط الوسط نیز در رقابت های AFC کاپ حضور خواهند داشت. عراق پیش از این به خاطر سطح پایین لیگ خود و ورزشگاه هایش مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را نمی توانست بگیرد.

معرفی ملی پوشان فوتسال

سیدمحمدکاظم ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال، اسامی 14 بازیکن حاضر در رقابت های مقدماتی قهرمانی فوتسال آسیا به میزبانی تبریز را اعلام کرد.

توحید لطفی، مهران عالیقدر، مهدی جاوید، شهاب طالبی، حمید احمدی، شهاب طالبی، علی اصغر حسن زاده، ابوالقاسم عروجی، احمد اسماعیل پور، علیرضا صمیمی، سپهر محمدی، فرهاد توکلی، سعید احمد عباسی، محمد شجری و علیرضا رفیعی پور بازیکنان اعزامی به این رقابت ها هستند. مسابقات مقدماتی قهرمانی 2018 فوتسال آسیا در منطقه جنوب و مرکز آسیا با حضور 7 تیم در دو گروه از 23 تا 25 مهرماه 96 به میزبانی تبریز در ورزشگاه پورشریفی برگزار می شود.

گروه A: ازبکستان قرقیزستان ترکمنستان نپال

گروه B: ایران تاجیکستان افغانستان

تیم ایران روزهای 23 و 25 مهرماه از ساعت 19 به ترتیب به مصاف افغانستان و تاجیکستان می رود.

پیروزی اوسترشوند در غیاب قدوس

یاران سامان قدوس در دیدار مرحله دوم جام حذفی سوئد مقابل حریف خود به برتری رسیدند. اوسترشوند تیم سامان قدوس مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در مرحله دوم جام حذفی سوئد مقابل هارنوساندس به برتری 2 بر صفر دست یافت. گل های تیم سوئدی را برتیلسون 53 و ادواردز 74 زدند. این درحالی بود که قدوس به دلیل همراهی تیم ملی ایران، در این بازی غایب بود.