آرشیو پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۴۴
فوتبال ایران
۱۱

پیشنهاد روس ها به طارمی در کازان

مهدی طارمی در بازی ایران و روسیه باز هم درخشید. او روی تک گل ایران فوق العاده عمل کرد و تمجید همه رسانه ها را برانگیخت. طارمی همیشه در تیم کی روش عالی کار می کند. محرومیت این بازیکن حالا بسیار تلخ تر به نظر می رسد.

مهدی چهار ماه از سوی فیفا محروم شده و تنها می تواند در دیدارهای دوستانه برای پرسپولیس و تیم ملی به میدان برود. ایران تا جام جهانی چند بازی دیگر دارد و این بازی ها فرصت خوبی برای مهدی است تا بتواند خودش را آماده نگه دارد. کی روش البته به فدراسیون گفته در ماجرای حقوقی این بازیکن ورود کند تا زمینه بخشش محرومیت این بازیکن را فراهم سازند. سال، سال جام جهانی است و برای کی روش اهمیت زیادی دارد مهدی آماده باشد. طارمی در بازی روسیه هم نشان داد حیف است بیرون بماند. او روی گل ایران عملکردی خوب داشت که روس ها را حیرت زده کرد. در واقع همه کار را او کرد و سردار ضربه آخر را زد.

جالب اینجاست روس ها همان چهارشنبه شب تلاش کردند تا اوکی مهدی را برای انتقال به این کشور بگیرند. یکی از ایجنت های معروف روسیه، بعد از بازی ایران به هتل تیم ملی رفت و به مهدی طارمی پیشنهاد کرد فصل آینده به این کشور برود. او گفت طارمی می تواند بعد از جام جهانی با یک رقم مالی خوب، به این کشور برود. جالب اینجاست سردار آزمون هم علاقه زیادی دارد مهدی به روسیه برود و حتی به این بازیکن با خنده و شوخی گفته است: «آخرش به اروپا می آورمت!»

طارمی فعلا با پرسپولیس قرارداد دارد و سال آینده بازیکن آزاد خواهد بود. او می تواند بعد از جام جهانی، قطعا به اروپا برود. مهدی عملکرد خوبی داشته و اگر بتواند این وضعیت را ادامه دهد قطعا شانس حضور در تیم های خوب اروپایی را خواهد داشت.