آرشیو یکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۴۶
ایران
۱۵

پیش فروش بلیت قطار مشهد کربلا از امروز

مسئول کمیته حمل و نقل ستاد اربعین خراسان رضوی گفت: پیش فروش بلیت قطارهای مسیر کربلا برای ایام اربعین از امروز 23 مهر ساعت 9 صبح آغاز می شود.

جواد وحدتی فرد در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: پیش بینی شده است که 200هزار نفر از استان در ایام اربعین به کربلا اعزام می شوند.

وی خاطرنشان کرد: قطار مشهد کربلا برای زائران اربعین پیش بینی شده است، البته این قطار با توقف در اهواز و شلمچه این مسیر را طی می کند، همچنین مسافرانی که قصد سفر ریلی با قیمت مناسب تری را دارند، می توانند ابتدا بلیت تهران و سپس بلیت اهواز را خریداری کنند.

مسئول کمیته حمل و نقل ستاد اربعین خراسان رضوی افزود: تمهیدات سفر ریلی 20 هزار نفر به کربلا انجام گرفته است و در صورت افزایش تقاضا، ظرفیت ریلی افزایش خواهد یافت، همچنین افزایش قیمت در بخش ریلی برای ایام اربعین نخواهیم داشت.

وی عنوان کرد: برآورد شده است که 70 درصد زائران از خراسان رضوی با وسایل حمل و نقل عمومی به زیارت اربعین می روند و سال قبل 50 درصد مسافران از طریق ناوگان حمل و نقل جاده ای به زیارت اربعین رفتند.

معاون حمل و نقل مسافری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی درباره افزایش قیمت سفر با حمل و نقل جاده ای بیان کرد: اتحادیه شرکت های مسافربری تصمیم گرفته است که چون ناوگان یک مسیر را خالی طی می کنند، قیمت ها را افزایش دهد.