آرشیو دو‌شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶، شماره ۶۶۱۹
ورزشی
۲۳

استقرار قرمزهای امیدوار در مسقط

وصال روحانی

همزمان با سفر روز گذشته پرسپولیسی ها به عمان به قصد انجام دیدار برگشت شان با الهلال عربستان در مرحله نیمه نهایی لیگ فوتبال قهرمانان آسیا، «AFC» اعلام کرد که قضاوت این دیدار را به داورانی از همین کشور (عمان) سپرده است. بر این اساس، احمد ابوبکر مسابقه ای را که از ساعت 30/19 فرداشب در ورزشگاه سلطان قابوس شهر مسقط، مرکز عمان برگزار می شود، سوت خواهد زد و دستیاران او، حامد المیاهی و ابوبکر سلیم خواهند بود و داور ذخیره (چهارم) نیز از هنگ کنگ خواهد بود.

دیاز: کار تمام نشده است

در حالی که شکست سنگین 0-4 در مسابقه رفت، کار قرمزها را برای جبران بسیار سخت کرده است، رامون دیاز سرمربی آرژانتینی الهلال که تیمش در 44 دیدار تحت هدایت وی، 33 بار پیروز شده است، به شاگردانش هشدار داد کار را تمام شده ندانند و وقایع مسابقه رفت را از یاد ببرند. وی افزود: پرسپولیس 90 دقیقه وقت برای تلافی دارد و در نتیجه باید هوشیار باشیم. ما باید به گونه ای بازی کنیم که انگار مسابقه رفت صفر- صفر شده است و به پیروزی نیازمندیم.

مردان شاخص غایب دو تیم

هشدار دیاز به مردان الهلال در شرایطی صادر شده است که حداقل دو بازیکن این تیم به سبب عارضه مصدومیت به مسابقه فردا شب نمی رسند و آنها، نواف العابد و عبدالله عطیف هستند که هر دو نیز از ملی پوشان الهلال به شمار می آیند. در تیم پرسپولیس نیز به جز حسین ماهینی محروم، فرشاد احمدزاده مصدوم نیز غایب خواهد بود. او دیروز تحت عمل جراحی داخلی قرار گرفت و نه فقط دیدار برگشت برابر الهلال را از دست داد، بلکه یک ماه از صحنه دور می ماند و از دربی تهران هم دور خواهد ماند.

B>4 برابر گران تر

تعدادی از روزنامه های عربستان بویژه الریاضه دیروز به قیاس قیمت مهاجمان دو باشگاه پرداختند و متذکر شدند بهای سعودی ها بیش از 4 برابر فورواردهای پرسپولیس است. این روزنامه نوشت در حالی گادوین منشا در ازای یک میلیون یورو خریداری شده است که کارلوس ادواردوی برزیلی برای الهلال 6/4 میلیون یورو آب خورده است. به نوشته الریاضه، قیمت رافائل سیلوا، مهاجم برزیلی اوراواردز ژاپن نیز 900 هزار یورو برآورد شده است. مردان پرسپولیس البته امیدهای خود را برای صعود همچنان حفظ کرده اند و پس از استقرار در مسقط، تمرینات خود را از همان دیشب آغاز کردند.