آرشیو سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶، شماره ۴۱۹۳
استان ها
۱۸

کوتاه

افتتاح طرح آب رسانی بندرلنگه تا پایان امسال

دنیای اقتصاد – بندرعباس: مدیرامور آبفای بندرلنگه از افتتاح 4 طرح آب رسانی این شهرستان با اعتبار 44 میلیارد و 700میلیون ریال تا پایان امسال خبر داد. فرید معتمدی گفت: اکنون طرح اصلاح شبکه فرسوده شهرهای بندرلنگه و کنگ به طول 12 کیلومتر با اعتبار 860میلیارد ریال در حال اجراست که تاکنون 2 کیلومتر آن کاملا عملیاتی شده است.

وی افزود: همچنین احداث خط انتقال جدید به طول 11کیلومتر از ایستگاه پمپاژ شماره 2 تا مخزن ذخیره 20 هزار مترمکعبی نیز اجرایی شده که 7 کیلومتر آن با اعتبار 15 میلیارد ریال اجرا و به پایان رسیده است.معتمدی اظهار کرد: اجرای طرح ارتقا و تجهیز ایستگاه پمپاژ شماره 2 (نصب تجهیزات الکتریکال و مکانیکال) نیز اکنون در مرحله تحویل زمین و انغقاد قرارداد بوده و اعتبار مورد نیاز برای اجرای آن 8 میلیارد و 800 میلیون ریال است.مدیرامور آبفای بندرلنگه در پایان از تکمیل طرح ساخت و تجهیز مخزن ذخیره 10هزار متر مکعبی با اعتبار بیش از 2میلیارد ریال خبر داد و گفت: این طرح اکنون در مرحله تست و آب بندی قرار دارد.

صدور 6500 تن خوراک آبزیان از چهارمحال به خارج از کشور

هیبت الله غفاری دنیای اقتصاد – شهرکرد: امسال 6500تن انواع خوراک آبزیان از چهارمحال و بختیاری به خارج از کشور صادر شد. به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان، مدیر صنایع کشاورزی چهارمحال گفت: این میزان خوراک آبزیان با ارزآوری 5 میلیون دلاری به کشورهای عراق، افغانستان و آسیای میانه صادر شده است.فتاحی افزود: امسال 45 هزار تن انواع خوراک آبزیان در چهارمحال و بختیاری تولید شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 10 درصد بیشتر بود.

داره کل اقتصاد و دارایی یزد در ارزیابی عملکرد سال 95 برتر شد

محبوبه مظفری دنیای اقتصاد- یزد: اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در ارزیابی عملکرد سال 95 در دو بخش شاخص های عمومی و اختصاصی در کشور برتر شناخته شد و رتبه عالی را کسب کرد.به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، براساس سطح بندی مصوبه شورای عالی اداری کشور، عملکرد این مجموعه در بعد شاخص های عمومی و اختصاصی از مجموع یک هزار امتیاز به ترتیب 896 و 980 امتیاز است.