آرشیو سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶، شماره ۴۱۹۳
بازار موبایل
۲۷

ویدئوی جعبه گشایی وان پلاس 5T پیش از رونمایی رسمی لو رفت

فارنت: هنوز تا زمان رونمایی رسمی وان پلاس 5T کمتر از هفته باقی مانده است اما وان پلاس دیگر چیزی برای پنهان کردن درباره این گوشی ندارد، چرا که باخبر شدیم حتی ویدئوی جعبه گشایی وان پلاس 5T نیز به بیرون درز پیدا کرده است.

ویدئوی جعبه گشایی وان پلاس 5T که مدت آن چیزی حدود 5 دقیقه است این گوشی را با پرچمدار فعلی وان پلاس مقایسه می کند. در حال حاضر این ویدئو از یوتیوب حذف شده است اما پس از حذف آن، مدتی نگذشت که فرد دیگری این ویدئو را دوباره آپلود کرد و بعید به نظر می رسد این بار این ویدئو حذف شود.

در این ویدئو وان پلاس 5T از زوایای مختلف نشان داده می شود و عملا می توان گفت چیزی نیست که در خصوص این گوشی در این ویدئو به آن اشاره نشده باشد. به این ترتیب با توجه به این ویدئوی منتشر شده از وان پلاس 5T و همچنین اطلاعاتی که در گذشته از این گوشی به بیرون درز پیدا کرده است می توان گفت وان پلاس 5 و وان پلاس 5T در قسمت صفحه نمایش و همچنین محل قرارگیری سنسور تشخیص اثر انگشت با هم تفاوت هایی دارند.

وان پلاس 5T از صفحه نمایشی بدون حاشیه با نسبت تصویر 18:9 بهره گرفته است و خبری از دکمه هوم در این گوشی نیست. به همین دلیل سنسور تشخیص اثر انگشت به پشت بدنه وان پلاس 5T نقل مکان کرده است. وان پلاس قرار است این گوشی جدید را در تاریخ 25 آبان رسما رونمایی کند و احتمال می رود پس از گذشت مدت کمی شاهد حضور وان پلاس 5T در بازارهای جهانی باشیم.