آرشیو سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶، شماره ۹۰۸۳
ورزش
۱۱

گوناگون

روماریو استقلالی می شود

شفر سرمربی آلمانی تیم فوتبال استقلال روماریو مهاجم جامائیکایی را تایید کرده است.شنیده می شود او پس از تعطیلات نیم فصل به جمع آبی پوشان می پیوندد.

پیشنهاد به گلزن پرسپولیس

مهاجم پرسپولیس از تیم های سوئیسی پیشنهاد دارد و احتمالا این بازیکن از جمع سرخپوشان جدا خواهد شد.علیپور در لیگ هفدهم عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و در10 بازی اخیر 6 گل برای سرخپوشان به ثمر رساند.

سپاهان به دنبال سروش

تیم سپاهان برای جذب سروش رفیعی بازیکن سابق پرسپولیس ابراز تمایل کرد.اگراین بازیکن قصد ادامه همکاری با الخور را نداشته باشد. سپاهان برای جذب رفیعی با وی مذاکره می کند.

جوادی در فدراسیون فوتبال

رئیس فدراسیون فوتبال طی حکمی علی جوادی را به عنوان مدیر روابط عمومی این فدراسیون منصوب کرد. جوادی که از روزنامه نگاران باسابقه ورزشی است، پیش ازاین نیز یک بار در دوره محمد دادکان به عنوان مدیرروابط عمومی فدراسیون فوتبال فعالیت کرده است.

اعجوبه جودو بازهم طلا گرفت

رقابت های جودو قهرمانی جهان با کسب یک طلای دیگر توسط اعجوبه سنگین وزن فرانسوی به پایان رسید.این دهمین مدال طلای جهانی تدی رنر محسوب می شد که باعث شد وی را امپراطورجودو جهان خطاب کنند.

جدایی قنبری از گسترش

مدافع تیم فوتبال گسترش فولاد از این تیم جدا شد.قنبری که ازابتدای فصل جاری لیگ برتر به تیم فوتبال گسترش فولاد پیوسته بود به صورت توافقی قرارداد خود را فسخ کرد و از جمع شاگردان فیروز کریمی جدا شد.

کرواسی به جام جهانی رسید

تیم ملی فوتبال کرواسی با تساوی در زمین یونان سهمیه جام جهانی را کسب کرد. تیم های ملی یونان و کرواسی دیدار برگشت رقابت های پلی آف جام جهانی را برگزار کردند که در پایان به تساوی بدون گل دست یافتند.این نتیجه برای صعود تیم ملی کرواسی کفایت می کرد چرا که این تیم در بازی رفت 4 بر یک پیروز شده بود.

راهیابی سوئیس به جام جهانی

تیم ملی فوتبال سوئیس سهمیه جام جهانی را کسب کرد. تیم های ملی فوتبال سوئیس وایرلند شمالی در مرحله برگشت رقابت های پلی آف جام جهانی به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان به تساوی بدون گل دست یافتند.با توجه به پیروزی یک بر صفر سوئیس در زمین ایرلند شمالی، این تیم سهیمه جام جهانی را کسب کرد ومسافر جام جهانی شد.