آرشیو سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶، شماره ۹۰۸۳
ورزش
۱۱

خبر

شربیانی: انتظارات از کشتی فرنگی بالاست

سرپرست تیم کشتی فرنگی امید گفت: برخی از ملی پوشان انگیزه بالاتری دارند تا در نخستین آوردگاه جهانی خود به مدال برسند. شربیانی افزود: خوشبختانه تمامی اردونشینان تیم امید در طول برگزاری مراحل مختلف تمرینات با روحیه وانگیزه بالایی حضورداشتند که در نهایت توانستیم بهترین و آماده ترین نفرات را برای مسابقات جهانی انتخاب کنیم.وی خاطر نشان کرد: جای امیدواری است که اکثر بچه ها پیش ازاین هم درمیادین مختلف مثل رقابتهای جهانی جوانان و همچنین بازی های داخل سالن آسیا حضور داشتند و به قول معروف میدان دیده هستند.وی گفت: سطح توقع و انتظارات از کشتی فرنگی بالاست چراکه مدتی است کشتی فرنگی ایران سیر صعودی را در پیش گرفته و ما نیز باید به عنوان بخشی از این خانواده بزرگ بتوانیم عملکرد خوبی در رقابت های جهانی داشته باشیم. رقابت های جهانی کشتی آزادو فرنگی قهرمانی امیدها 30 آبان در لهستان برگزار می شود.

پدیده به مقام سوم رسید

تیم پدیده موفق شد با پیروزی در ضربات پنالتی بازی رده بندی جام شهدا به مقام سومی این تورنمنت دست یابد.دیروز تیم های پارس جنوبی و پدیده دردیداررده بندی تورنمنت چهار جانبه جام شهدا به مصاف یکدیگر رفتند که تقابل دو تیم به تساوی 1 - 1 انجامید.این دیداروقت های اضافه نداشت و بازی مستقیم به ضربات پنالتی رفت که پدیده موفق شد با پیروزی 4 بر یک درضربات پنالتی، مقام سوم جام شهدا را کسب کند.

افتخاری: به کسب سهمیه المپیک خوشبینم

رئیس فدراسیون اسکی گفت: به کسب سهمیه پنجم المپیک زمستانی خوشبین هستم اما این موضوع هم به تلاش ورزشکاران بستگی دارد. افتخاری درخصوص نحوه آماده سازی تیم های ملی اسکی و صحرانوردی برای حضور موفق در المپیک زمستانی گفت: تیم های اسکی بانوان وآقایان به تازگی ازاردوی اتریش بازگشته اند و پس از آن هم ورزشکاران این رشته و هم اسکی بازان صحرانوردی به ترکیه اعزام خواهند شد.وی تاکید کرد:. امیدوارم که بتوانیم با کسب یک سهمیه دیگرو با پنج ورزشکاردرالمپیک زمستانی شرکت کنیم.