آرشیو سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶، شماره ۴۹۷۱
ورزش
۱۸

برد ملی تقدیم به قربانیان کرمانشاه

تیم ملی در دومین و آخرین بازی تدارکاتی خود در اردوی اروپایی با یک گل تیم ونزوئلا را شکست داد.

شاگردان کی روش درحالی دیدار تدارکاتی و دوستانه مقابل تیم ملی ونزوئلا را آغاز کردند که به احترام زلزله فاجعه بار کرمانشاه، یک دقیقه سکوت برای این بازی درنظر گرفته شد؛ زلزله ای که تمام ایران را در غمی بزرگ فروبرد و بازیکنان ایران برای همدردی با قربانیان این بلای فاجعه بار، بازوبند مشکی بر بازو بستند تا نشان دهند در کنار مردم غمزده خود هستند.

کارلوس کی روش برای این بازی علیرضا بیرانوند، رامین رضاییان، سیدجلال حسینی، مرتضی پورعلی گنجی، احسان حاج صفی، سعید عزت اللهی، علی کریمی، اشکان دژاگه، علیرضا جهانبخش، وحید رضایی و رضا قوچان نژاد را در ترکیب اصلی قرار داد و رشید مظاهری، امید ابراهیمی، اکبر ایمانی، سامان قدوس، کاوه رضایی و سردار آزمون را به مرور وارد بازی کرد تا بازی به همه بازیکنان برسد.

تیم ملی با تک گل علیرضا جهانبخش برنده این بازی شد؛ گلی که در دقیقه 56 با یک حرکت تیمی حساب شده و زیبا و روی پاس بی نقص وحید امیری به دست آمد. تیم ملی در این بازی اشکان دژاگه، سید جلال حسینی و احسان حاج صفی را به عنوان کاپیتان خود دید.

بازیکنان تیم ملی بعد از این بازی به کشورمان بازگشتند. هفته دوازدهم لیگ برتر فردا با انجام دو بازی آغاز خواهد شد و گسترش فولاد در برابر استقلال خوزستان و پیکان در برابر صنعت نفت بازی می کنند.