آرشیو سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶، شماره ۴۹۷۱
ماشین
۷

خودروی روز

تغییر چهره در فولکس واگن گلف

فولکس واگن سرانجام فیس لیفت گلف را معرفی کرد. به گزارش خبرخودرو، در حالی که این خودرو یک به روز رسانی محسوب می شود نه یک مدل جدید، تغییرات اندک در خانواده گلف قابل توجه هستند.

تغییرات کلی در خط تولید این خودرو قابل توجه است. در حالی که چراغ های ال ای دی دید در روز اکنون به صورت استاندارد در طیف مدل های این خودرو ارائه می شوند، این چراغ ها یکی از شاخص های اصلی در گلف به روز شده خواهند بود. چراغ های عقب ال ای دی استاندارد نیز این خودرو را از مدل قبلی آن متمایز می کنند. این چراغ ها بالای سپر عقب جدیدی تعبیه شده اند که با سپر جلوی جدید و قاب کرومی جلوپنجره منطبق است.

در عین حال، در کابین این خودرو سیستم سرگرمی با نمایشگرهایی جدید تغییر یافته است. این نمایشگرهای لمسی 5/6 تا 8 اینچی دارای جدیدترین نرم افزار فولکس واگن هستند که طراحی شده تا کاربری راحت تری داشته و به داده ها واکنش سریع تری بدهد.

سوپر اسپرت بی صدای مرسدس بنز

اگر تصمیم به آرامش و رانندگی در سکوت دارید، مرسدس بنز فکری اساسی برای شما کرده و آن طراحی و ساخت دوچرخه ای منحصربه فرد با الهام از خودروی سوپر اسپرت AMG GT R است.

به گزارش پرشین خودرو، ریشه این دوچرخه منحصربه فرد به شرکت دوچرخه ساز ROTWILD برمی گردد که کمپانی خودروسازی مرسدس بنز برای انجام پروژه خود، نسخه. RS2 آن را انتخاب کرده و شروع به اعمال تغییرات لازم روی آن کرده است تا این دوچرخه منحصربه فرد را به اتومبیل سوپر اسپرت چند صد هزار دلاری خود شبیه کند. مرسدس برای فروش هر یک از آنان، مبلغ 8290 دلار از مشتریان دریافت می کند که چیزی حدود 33 میلیون تومان می شود!

مرسدس بنز به صاحبان این دوچرخه اطمینان می دهد درست همانند محصول سوپر اسپرت خود، یک راحتی و استحکام بی نظیر برای آنان داشته باشد، زیرا در ساخت شاسی یا حتی رینگ های این دوچرخه از قطعات فیبرکربنی استفاده شده است.