آرشیو سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶، شماره ۴۹۷۱
اقتصاد مقاومتی
۸

تولیدات با کیفیت ایرانی در بوته مقایسه

دبیر انجمن لوازم خانگی ایران، اصلی ترین دلیل برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران را فراهم آوردن فرصتی برای مقایسه محصولات با کیفیت ایرانی و خارجی از سوی مردم عنوان کرد.

حبیب الله انصاری، با اشاره به رکود حاکم بر بازار افزود: تحریک تقاضا و همچنین معرفی توانمندی های تولیدی کشورمان، یکی از مهم ترین نکاتی است که امسال تصمیم گرفته ایم از فرصت نمایشگاه در این زمینه بخوبی استفاده کنیم، چون توانمندی و قابلیت گسترده ای در تمام زمینه های این محصولات وجود دارد.

این مقام صنفی تاکید کرد: امروز توانمندی قطعه سازان و تولیدکنندگان مجموعه های مورد نیاز داخلی چنان است که برای تولید لوازم خانگی، تنها نیازمند واردات کمپرسور یخچال و فریزر هستیم، به صورتی که بیش از 75 درصد محصولات تولیدی ایران با استفاده از قطعات با کیفیت داخلی تولید روانه بازار می شوند.

دبیر انجمن لوازم خانگی ایران معتقد است، از آنجا که بازار هدف بسیار قابل توجهی اطراف ایران وجود دارد، لازم است با حمایت از تولیدکنندگان داخلی و رونق بازار آنها به گونه ای برنامه ریزی شود که محصولات با کیفیت ایرانی به بازارهای هدف راه یابد و زمینه ایجاد اشتغال و گردش مالی قابل قبول در این صنعت ایجاد کند.