آرشیو سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶، شماره ۴۹۷۱
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

تمرین مشترک آزادکاران امید و بزرگسال

اردونشینان تیم کشتی آزاد امید که آخرین اردوی خود را برای حضور در رقابت های جهانی 2017 لهستان پشت سر می گذارند بتازگی تمرین مشترکی را با حضور آزادکاران اردوی تیم ملی بزرگسالان برگزار کردند.

این تمرین با نشاط و مشترک در حضور رضا لایق دبیر فدراسیون کشتی، مجید ترکان مدیر فنی تیم های پایه و تقی اکبرنژاد سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان برگزار شد که محمد طلایی و علیرضا رضایی نیز به عنوان سرمربیان تیم های ملی بزرگسالان و امید بر روند تمرین شاگردان خود نظارت داشتند.

به گفته مجید ترکان، روحیه و انگیزه بالای آزادکاران امید و شور ونشاط کشتی گیران هنگام تمرین با همقطاران بزرگسال خود از نقاط قوت و امیدوارکننده این تیم در آستانه اعزام به رقابت های جهانی است.

فرنگی کاران پرامید

مهدی شربیانی، سرپرست تیم فرنگی امید با بیان این که آخرین اردوی فرنگی کاران امید در شرایط بسیار مطلوبی در حال برگزاری است، گفت: خوشبختانه تمامی اردونشینان تیم امید در طول برگزاری مراحل مختلف تمرینات با روحیه وانگیزه بالایی حضور داشتند که در نهایت توانستیم بهترین و آماده ترین نفرات را برای مسابقات جهانی انتخاب کنیم.

او درباره مشکلات ادامه داد: مهم ترین مشکل ما در طول اردوهای آماده سازی، محدودیت زمان بود که توانستیم با برنامه ریزی دقیق این مساله را تا اندازه زیادی برطرف کنیم.در ضمن تمامی فرنگی کاران تیم امید با توجه به هدفشان یعنی کسب افتخار در رقابت های جهانی، از دل و جان مایه گذاشتند و از هیچ فرصتی برای تمرین و آماده سازی غافل نشدند.