آرشیو سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶، شماره ۴۹۷۱
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

میزبانی ایران از بهترین های لیگ جهانی والیبال نشسته

رضایی: رویدادهای مهمی پیش رو داریم

هادی رضایی گفت: به تیم مردان چند بازیکن جدید اضافه کردیم و 50 درصد تیم بانوان را هم به خاطر معدل سنی بالا تغییر دادیم. بعد از مسابقات قهرمانی آسیا نیز کادر فنی تیم بانوان مشخص شد، اردوهای این تیم از آذر امسال آغاز می شود.

مدیر تیم های ملی والیبال نشسته با بیان این که لیگ جهانی، مسابقات قهرمانی جهان، رقابت های انتخابی و بازی های آسیایی اندونزی، رویدادهای پیش روی تیم ملی مردان در یک سال آینده است، گفت: در بخش بانوان نیز غیر از لیگ جهانی، سایر رویدادها را در پیش رو داریم. از 15 روز دیگر رقابت های لیگ باشگاهی آغاز می شود که نتایج آن می تواند به تیم ملی کمک کند.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان ادامه داد: مجارستان، برزیل و ایتالیا درخواست اعزام مربی به ایران داده اند تا آنها (مربیان) بتوانند با حضور در محل تمرینات ملی پوشان ما در جریان چگونگی برنامه های تمرینی ما قرار بگیرند.

هادی رضایی در ادامه صحبت های خود در نشست رسانه ای و در ارتباط با برگزاری رقابت های لیگ جهانی توضیح داد: سال گذشته و بعد از انتخاب رئیس سازمان لیگ جهانی والیبال قرار بر این شد رقابت های لیگ جهانی آغاز شود. در بخش بانوان، چین اولین میزبانی را به عهده گرفت و این رقابت ها رابرگزار کرد. اولین امتیاز میزبانی در بخش مردان نیز به ایران داده شده است. این مسابقات 29 فروردین تا 5 اردیبهشت سال آینده برگزار خواهد شد. ایران، برزیل، بوسنی، روسیه، هلند، اوکراین، چین، آلمان، مصر و آمریکا ده تیم اول رنکینگ جهانی هستند که می توانستند در لیگ جهانی مردان شرکت کنند. در این میان چین به خاطر حضور در رقابت های انتخابی 2018 جهان انصراف داد. مصر به خاطر مسائل سیاسی در این رقابت ها شرکت نمی کند و بوسنی هم اصلا اعلام آمادگی نکرد.