آرشیو چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶، شماره ۴۱۹۴
بازار دیجیتال
۲۶

نورسیده

رونمایی از هدست بی سیم اچ تی سی

مهر: شرکت اچ تی سی از عرضه یک هدست واقعیت مجازی خبر داده که به طور بی سیم طراحی شده و برای استفاده از آن نیازی به اتصال این هدست به رایانه وجود ندارد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسلش گیر، اچ تی سی این هدست را که Vive Focus نام دارد برای اولین بار در چین در معرض دید علاقه مندان قرار داده است. مهم ترین مزیت این هدست آزادی عمل کاربران برای حرکت در محیط اطراف است. همچنین این هدست به طور مستقل و بدون نیاز به اتصال به گوشی عمل می کند. این هدست مجهز به یک نمایشگر AMOLED فوق دقیق و پلت فرم واقعیت مجازی Snapdragon 835 است. شرکت اچ تی سی چند برنامه و بازی مستقل و جذاب را نیز برای هدست یاد شده طراحی کرده است. اچ تی سی می گوید بیش از 100 توسعه دهنده و برنامه نویس در تلاش برای طراحی برنامه و خدمات گوناگون برای این هدست هستند که برخی از آنها کارکردهای آموزشی داشته و برای مدارس و دانشگاه ها طراحی می شوند.

تبدیل هدفون معمولی به وایرلس!

آی تی ایران: بدون شک داشتن هدفون وایرلس لذت بخش است، اما برای کسانی که به تازگی هزینه زیادی صرف خرید یک هدفون سیمی کرده اند، خرید یک هدفون بی سیم گران قیمت خیلی منصفانه و عاقلانه نیست. حال به لطف وجود تبدیل «Jack»، می توانید هدفون سیمی خود را به راحتی به هدفون وایرلس امروزی تبدیل کنید. این مبدل با هربار شارژ کامل می تواند 12 ساعت بدون وقفه موزیک را از گوشی شما و از طریق بلوتوث به هدفون منتقل و پخش کند و می توان گفت با هر مرتبه شارژ می توانید یک روز کامل را بدون نیاز به شارژ مجدد از این دستگاه استفاده کنید.

نحوه استفاده از این مبدل ها چگونه است؟

کاری بسیار ساده است، چراکه کافی است هدفون را به این دستگاه وصل کنید و از گوش دادن به موزیک هایتان لذت ببرید. نکته جالب درباره این مبدل این است که با استفاده از پورت AUX این دستگاه نه تنها به عنوان گیرنده، بلکه به عنوان فرستنده هم عمل می کند. برای مثال با استفاده از این مبدل می توانید پخش صدا را از تلویزیونی که از بلوتوث پشتیبانی نمی کند به اسپیکرهای بلوتوث انتقال دهید و از طرف دیگر می توانید موزیک های دلخواه داخل گوشی تان را پس از اتصال این مبدل از طریق AUX به ضبط ماشین، از طریق سیستم پخش خودرو گوش دهید و دیگر به خرید سیستم های پخش خودرویی گران قیمت یا اتصال گوشی از طریق کابل AUX به خودرو نیازی نخواهید داشت. نکته جالب درباره این مبدل بلوتوث شرکت Podo Labs این است که می توانید به صورت همزمان دو هدفون را به آن متصل کنید. علاقه مندان می توانند این مبدل را با قیمت 34 دلار از وب سایت این شرکت خریداری کنند.