آرشیو چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶، شماره ۹۰۸۴
ورزش
۱۱

گوناگون

اقدام ارزنده قهرمان المپیک

کیانوش رستمی که در بازی های المپیک ریو موفق به کسب مدال طلای مسابقات وزنه برداری شد، این مدال را برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه به حراج گذاشت.

تراکتورفاتح جام شهدا شد

تیم فوتبال تراکتورسازی با برتری پرگل برابر شاگردان علی دایی به عنوان قهرمانی سومین دوره رقابت های جام شهدا دست پیدا کرد. دیدار فینال جام شهدا دیروز بین تیم های سایپا و تراکتورسازی در تهران برگزار شد و در پایان به برتری 3 بر صفر شاگردان گل محمدی انجامید. دراین دیدار حاتمی 2 گل وعالیشاه یک گل برای تیم تبریزی زدند.

10 بهمن رونمایی ازپیراهن تیم ملی

معاون دبیرکل فیفا با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد که زمان رونمایی از پیراهن تیم های ملی حاضر دررقابت های جام جهانی 2018 روسیه روز10 بهمن است.

زندی بهترین وزنه بردار شد

عباس زندی ملی پوش تیم مناطق نفت خیز جنوب خوزستان به عنوان بهترین وزنه بردار هفته پایانی لیگ برتر جوانان انتخاب شد.

استارت دوباره لیگ فوتبال

هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر پس از12 روز تعطیلی به خاطر برگزاری اردو و دیدارهای تدارکاتی تیم ملی، امروز با دیدار

تیم های گسترش فولاد و استقلال خوزستان و پیکان و نفت آبادان، از سر گرفته می شود.

فروش بلیت جام جهانی

فدراسیون جهانی فوتبال اعلام کرد، با توجه به نزدیک شدن به پایان مسابقات انتخابی و تکمیل فهرست تیم های راه یافته به جام جهانی 2018، فروش بلیت های این رخداد از روز25 آبان در سایت فیفا ازسرگرفته می شود.

حذف 3 رشته از پاراآسیایی

سه رشته شطرنج، تیراندازی با کمان و بولینگ به دلیل استقبال کم شرکت کنندگان از بازی های پاراآسیایی امارات حذف شد.سومین دوره بازی های پاراآسیایی جوانان از 19 آذر در دبی برگزار می شود.

شوک بزرگ به فوتبال جهان

دیدار برگشت تیم های ملی فوتبال ایتالیا و سوئد دررقابت های پلی آف جام جهانی با تساوی خاتمه یافت تا ایتالیا در میان بهت همگان حضور در جام جهانی را از دست بدهد.سوئد که بازی رفت را برده بود به جام جهانی صعود کرد و ایتالیا از راه یابی به جام جهانی باز ماند تا بزرگترین شوک به فوتبال جهان وارد شود.