آرشیو چهار‌شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶، شماره ۳۰۱۲
جامعه
۱۷

پیش بینی بارش در مناطق زلزله زده

شرق: سازمان هواشناسی کشور در اطلاعیه ای به تشریح وضعیت جوی مناطق زلزله زده کشور پرداخته و از شروع بارندگی در این مناطق از هفته آینده خبر داده است. در اطلاعیه سازمان هواشناسی آمده است: «به اطلاع هم وطنان گرامی در مناطق زلزله زده می رساند که در مناطق غربی کشور تا روز شنبه هفته آینده (27 آبان) جو پایدار است و نوسان دمایی قابل توجهی پیش بینی نمی شود، ولی از روز یکشنبه (28 آبان) در این مناطق بارندگی و وزش باد شروع خواهد شد، همچنین کمینه دما در شهرهای مختلف استان کرمانشاه طی دو روز 24 و 25 آبان به شرح زیر است:

چهارشنبه کمینه دما در کرمانشاه منفی یک درجه سانتی گراد و روز پنجشنبه کمینه دما یک درجه سانتی گراد است. در این روز کمینه دما در سرپل ذهاب 9 درجه و روز پنجشنبه 10 درجه سانتی گراد است. کمینه دما در قصر شیرین نیز

12 درجه و روز پنجشنبه 13 درجه سانتی گراد است.

کمینه دما در تازه آباد هفت درجه و روز پنجشنبه هشت درجه سانتی گراد پیش بینی می شود.

در سنقر نیز امروز و روز پنجشنبه کمینه دما صفر درجه خواهد بود. در روانسر نیز کمینه دما دو درجه و روز پنجشنبه سه درجه سانتی گراد است. کمینه دمای گیلانغرب 11 درجه و روز پنجشنبه 12 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود. جوانرود نیز با کمینه دمای پنج درجه و روز پنجشنبه شش درجه سانتیگراد خواهد بود. سرارود نیز امروز و روز پنجشنبه با کمینه دمای دو درجه سانتی گراد است.

کمینه دمای پاوه نیز امروز و فردا 9 درجه و 10 درجه سانتی گراد پیش بینی می شود.