آرشیو سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶، شماره ۴۲۰۹
کتاب
۲۱
کودک و نوجوان

پرفروش های دارکوب از 29 آبان تا 12 آذر

آنابل و جعبه جادویی

مک بارنت / شادی صدری

48 صفحه رنگی/ 15000 تومان

آنابل جعبه کوچکی پیدا می کند، جعبه کوچکی که شبیه هیچ جعبه کوچک دیگری در دنیا نیست. او با این جعبه می تواند تمام آدم های دوروبرش را عوض کند، جعبه ای پر از کامواهای رنگارنگ که آنابل با آن می تواند برای تمام درخت ها، حیوانات و مردم شهرش ژاکت و لباس ببافد. جعبه آنابل جادویی است، اما این جعبه فقط برای او جادویی است، نه برای شاهزاده ای که می خواهد جعبه را از آنابل بخرد یا حتی بدزدد.

شب تاریک و دانای بیدار

دیویا سرینواسان و ایل سونگ نا/ شادی صدری

قطع خشتی گالینگور/ 48 صفحه رنگی 15000 تومان

این کتاب داستان دو جغد از دو نویسنده است که ترجمه فارسی آن در یک مجلد عرضه می شود. جغدهای این دو داستان، شبگردهایی هستند که با گشت و گذارشان به کودکان زیر 4 سال چیزهایی درباره شب و حیوانات و درختان و اعداد می آموزند.

آه! ارنستو

مارگریت دوراس/ مهدیه فرشادجو

36 صفحه رنگی/ 15000 تومان

ارنستو برای اولین بار به مدرسه می رود. از مدرسه باز می گردد. مستقیم می رود مادرش را پیدا می کند و به او می گوید: من دیگر به مدرسه برنمی گردم! مادر می پرسد چرا؟ و ارنستو پاسخ می دهد: چون که... در مدرسه چیزهایی به من یاد می دهند که من نمی دانم. نویسنده که از داستان نویسان به نام جهان است، در این کتاب، ناکارآمدی روش های متعارف آموزش در جهان را نقد می کند.

اسب سحرآمیز

مگدالن ناب/ نلی محجوب / 85 صفحه

10000 تومان

«ایرنا» دختر تنها و غمگینی است که تنها دلخوشی اش در جهان، یک اسب چوبی است که در سال نو هدیه گرفته است. ایرنا آرزو می کند اسب چوبی اش روزی اسب واقعی بشود، بالاخره در یکی از شب هایی که ایرنا انتظارش را نداشت، رویایش به حقیقت پیوست و اسب واقعی به زندگی اش پا گذاشت.

پر

ژاکلین وودسون/ بهشته خادم شریف

141 صفحه/ 12000 تومان

قهرمان این کتاب فکر می کند و مفهوم خانواده و ارزش و اهمیت آن را درمی یابد. داستان با امید و اندیشه پایان می یابد وجوانانی را مخاطب قرار می دهد که با موضوعاتی مانند نژاد، ایمان و تعصب دست و پنجه نرم می کنند. نویسنده با الهام از رویدادهای مربوط به مخالفت با جنگ ویتنام، داستانی با عمقی ابدی ساخته است. «پر» برنده جایزه نیوبری است و تحسین منتقدان ادبی و فعالان ضدجنگ را برانگیخته است.

راورندوم

جی. آر. آر. تالکین/ مسعود ملک یاری

104 صفحه/ 10000 تومان

راورندوم، ماجرای سگی است که پا به دنیای پریان می گذارد. قصه یک سگ واقعی به نام راور که پسربچه ای او را در ساحل گم می کند. سپس به دست یک جادوگر، اسباب بازی می شود و با جادوگر شنی خنده دار و بامزه ای دیدار می کند و ماجراهای بسیاری را در ماه و اعماق اقیانوس پشت سر می گذارد.

آبنبات چوبی

کریستینه نوستلینگر / رویا رضوانی

108 صفحه/ 8000 تومان

ویکتور اسمش را دوست نداشت. آن قدر دنبال اسم جدید برای خودش گشت تا رسید به «آبنبات» و به همه قبولاند که بعد از این آبنبات صدایش کنند و اسمش شد آبنبات. آبنبات با مادر و خواهر و مادربزرگش در آپارتمانی کوچک زندگی می کند. او به معجزه آبنبات هایی که همیشه دم دست دارد امیدوار است و فکر می کند می شود با این آبنبات های شیشه ای از هر هفت خوانی عبور کرد. اما...

کشف بزرگ حلزون

لوییس سپولودا / محیا کربلایی

75 صفحه/ 10000 تومان

کشف بزرگ حلزون روایتی است از قهرمانی های حلزون کوچکی که یک روز موفق می شود اهمیت آهسته راه رفتن را کشف کند. حلزونی که دنیا یک روز به اندازه یک چمنزار کوچک برایش معنا داشت، به زودی برای کشف دنیای واقعی پا در مسیری می گذارد که از او یک دلاور می سازد. راستی حلزون ها چرا این قدر آهسته می روند؟