آرشیو سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶، شماره ۴۲۰۹
فرهنگ و هنر
۳۲

دور جدید کنسرت های مجید درخشانی پس از سه سال ممنوع الفعالیت بودن

مجید درخشانی پس از سه سال وقفه در فعالیت هایش در داخل ایران، تور کنسرت هایش را از خوزستان به همراه گروهی از نوازندگان جنوبی آغاز کرد. او قرار است کنسرتی را نیز با همکاری حسام الدین سراج روی صحنه ببرد.مجید درخشانی در گفت وگو با «ایلنا» گفت: الان در خوزستان مشغول برگزاری برنامه های کنسرت های مان هستیم. تاکنون پنج اجرا در خوزستان داشته ایم که برخی از آنها تمدید شده اند.

دور جدید کنسرت های مجید درخشانی پس از سه سال ممنوع الفعالیت بودن

ما دو اجرای دیگر در این استان خواهیم داشت سپس روزهای 15 و 18 آذر در رشت کنسرت خواهیم داشت. بعد از آن نیز به تبریز می رویم و در دی ماه نیز دو اجرای دیگر در شاهرود و سمنان روی صحنه خواهیم برد. وی همچنین درمورد حل شدن مشکل ممنوعیتش برای برگزاری کنسرت در استان های غیر از تهران عنوان کرد: از تیرماه به من گفته بودند هیچ مشکلی برای ادامه فعالیت نخواهد بود و از یک تاریخی به بعد دیگر واقعا مشکلی برای برگزاری کنسرتم در شهرستان ها برایمان به وجود نیامد و دوستانمان برای گرفتن مجوز ارشاد استان ها مراجعه می کردند که خوشبختانه هیچ مشکلی نبود و انصافا هم همکاری های لازم برای انجام این برنامه ها صورت گرفته است.

مجید درخشانی درباره برگزاری کنسرت در تهران نیز گفت: فعلا در حال برگزاری کنسرت در شهرستان ها هستیم و برنامه کنسرت هایمان در تهران نیز در سال جدید پیگیری و برگزار خواهد شد.وی درمورد کنسرت رشت نیز عنوان کرد: پس از پایان اجراهای خوزستان به تهران بازخواهم گشت و سپس به همراهی بخشی از گروه خورشید راهی رشت خواهیم شد تا 16 و 17 آذر در مجتمع خاتم الانبیای سالن شهید انصاری به اجرا بپردازیم. در این کنسرت اشکان کمانگری (خواننده)، شاهو عندلیبی (نی)، شهرام منظمی (سنتور)، امین گلستانی (عود)، مهرداد ناصحی (کمانچه و قیچک)، علیرضا دریایی (کمانچه)، شهاب آذین مهر(تار)، آرش عزیزی (تار)، کامران یعقوبی (تمبک) و سام خواجه وند (دف) گروه خورشید را همراهی خواهند کرد.درخشانی همچنین در مورد کنسرت مشترک خود با حسام الدین سراج گفت: با همین گروه یکسری برنامه نیز با آقای حسام الدین سراج خواهیم داشت. فعلا کنسرت های مان در تبریز و شاهرود قطعی شده است. با آقای سراج همان آلبوم «شهر آشنایی» را که بیست و چند سال قبل منتشر کرده ایم به اجرا درخواهیم آورد.