آرشیو سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶، شماره ۹۰۹۸
ورزش
۱۱

گوناگون

مدال جهانی برگردن معلولان

امیر جعفری و یوسف یوسفی دو نماینده ایران در دسته 59 کیلو مسابقات وزنه برداری معلولان جهان به مدال نقره و برنز دست یافتند.این مسابقات در مکزیک ادامه دارد. تیم ملی ایران با 14 نماینده دراین رقابت ها شرکت کرده است.

تیم کوراش به طلا نرسید

تیم ملی کوراش ایران با کسب سه مدال نقره و دو برنز به کار خود در یازدهمین دوره رقابت های کوراش قهرمانی جهان در ترکیه پایان داد.

18مدال به ایران رسید

تیم های رده های سنی دختران و پسران ایران در رقابت های رشته موی تای کاپ آزاد در ترکیه صاحب سه مدال طلا، 11 نقره و 4برنز شدند.

پرسپولیس زمینی برمی گردد

تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی با سپیدرود رشت امروز به سمت این شهر پرواز می کند و پس از بازی، زمینی به تهران بازخواهد گشت. سرخپوشان فردا مهمان تیم سپید رود خواهند بود.

تیم سرمایه در راه لهستان

تیم والیبال بانک سرمایه که عنوان قهرمانی لیگ برترایران و باشگاه های آسیا را در کارنامه خود دارد، برای شرکت در مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان، روزپنجشنبه به لهستان پرواز می کند.

برانکو: در رشت رکورد می زنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر مقابل سپیدرود پیروز شویم رکورد جدیدی را ثبت خواهیم کرد. برانکو در مورد بازی با سپیدرود تصریح کرد: درست است آنها در بازی با فولاد شکست خوردند اما خیلی خوب می دانیم که با تمام توان و انرژی بازی خواهند کرد. تیمی خیلی خوب دارند و کار سختی پیش روی ما است. باید در زمین آنها و مقابل هواداران پرشور این تیم نمایش بدون نقصی داشته باشیم.

پهلوان با تراکتور می آید

احسان پهلوان هافبک تیم ذوب آهن به احتمال فراوان پس از بازی با نفت تهران راهی تبریز می شود تا به عنوان سرباز برای تراکتورسازی بازی کند.

حاجی: بازی با ایران فینال است

مربی تیم ملی فوتبال مراکش گفت: بازی بسیار سختی مقابل ایران داریم و در صورت پیروزی شانس صعود به دور دوم را داریم. حاجی کمک مربی تیم ملی مراکش ظهار داشت: اولین مسابقه ما حکم فینال را دارد. بازی بسیار سختی خواهد بود چرا که ما بازی ایران را در مرحله مقدماتی جام جهانی دیده ایم. آنها تیمی خوب با روحیه بالا دارند.