آرشیو سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۸۷
حوادث
۱۹

آن سوی مرز

13سال زندان برای ضارب کارگر مک دونالد

دادگاه انگلستان مردی را به جرم بی توجهی و رها کردن قربانی به حال خود به 13 سال زندان محکوم کرد. متهم به دلیل نامشخص کارگر 31 ساله مک دونالد را در پارک آبی انگلستان از پشت سر مورد ضرب و جرح قرار داد و با رها کردن او، موجب شد وی 7 ماه به کما برود. دادگاه ایالتی انگلستان صبح دوشنبه، طی حکمی مرد ضارب را به 13 سال حبس محکوم کرد.

مخفی شدن 5 مهاجر در کامیون شکلات

زوج جوان با شنیدن صداهای عجیب از قسمت بار کامیون حمل شکلات های بلژیکی با پنج مهاجر غیرمجاز روبه رو شدند. پلیس انگلستان صبح شنبه پس از اعلام زوجی مبنی بر شنیدن صدا های عجیب در عقب کامیون حمل شکلات های گران بلژیکی با شکستن قفل توسط اره برقی یک مرد افغان و یک مرد عراقی و سه فرزندش را مشاهده کردند. این مهاجران که با مخفی شدن قصد داشتند خود را به انگلستان برسانند، به دلیل نبود غذای کافی شروع به خوردن شکلات ها کردند.

حکم زندان برای ورزشکار آمریکایی

ورزشکار 22 ساله آمریکایی به جرم تجاوز در حالت مستی به 14 سال حبس محکوم شد. جک جیسون، ورزشکار تیم بروک تونر که دو سال قبل هم به جرم آزار و اذیت یک زن به سه ماه حبس محکوم شده بود، این بار نیز با شکایت قربانی خود به دادگاه مبنی بر تجاوز در حالت مستی به 14 سال حبس محکوم شد.

پرستار شجاع ناجی کودک یکساله شد

پرستار آمریکایی وقتی دید جان پسر یکساله در خطر است، با مرد مسلح درگیر شد. در این ماجرا دختری به نام سارا از فرودگاه سانفرانسیسکو به سمت خانه در حرکت بود، قبل از ورود به منزلش با نامزد 29 ساله قبلی خود مواجه می شود.

هنگام جر و بحث، رهیتا 29 ساله لوله اسلحه را به سمت کودک یکساله که در حال تماشای آن دو از پشت پنجره بود، می گیرد و سارا را تهدید به شلیک به سمت آن کودک می کند. پرستاری با دیدن این صحنه با دستان خالی به سمت مرد خلافکار حمله ور و با او درگیر می شود. رهیتا شیلندر که چند سابقه کیفری و حبس در کارنامه خود دارد، برای چندمین بار است که توسط پلیس بازداشت می شود.