آرشیو سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۸۷
ورزش
۱۸

اخبار کوتاه

رسن غایب پرسپولیس برابر سپیدرود

تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار با سپیدرود رشت 20 بازیکن را به اردو می برد که در بین آنها نامی از هافبک عراقی پرسپولیس دیده نمی شود.

ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس نام 20 بازیکن را برای حضور در بازی با سپیدرود رشت اعلام کرد که اسامی بازیکنان به شرح زیر است: علیرضا بیرانوند، بوژیدار رادوشویچ، ابوالفضل درویش وند، حسین ماهینی، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، صادق محرمی، شایان مصلح، کمال کامیابی نیا، محسن ربیع خواه، محسن مسلمان، وحید امیری، فرشاد احمدزاده، سیامک نعمتی، احسان علوان زاده، حمیدرضا طاهرخانی، آدم همتی، گادوین منشا و علی علیپور.

جهانبخش: ایران در ضدحملات خطرناک است

علیرضا جهانبخش، ملی پوش ایرانی تیم آلکمار پس از پایان بازی هفته چهاردهم اردویژه برابر ونلو که با برتری 2 بر صفر تیمش پایان یافت، درباره قرعه کشی جام جهانی 2018 روسیه گفت: انتظار نداشتم، در چنین گروه سختی قرار بگیریم. اسپانیا و پرتغال تیم های بسیار خوبی هستند. تیم مراکش نیز خوب است، اما ما (ایران) هم تیم خوبی هستیم. شاید انتظارها الان بالا نباشد، اما می توانیم بدون استرس فوتبال بازی کنیم. بنابراین جام جهانی برای ما خوب خواهد بود. بازیکنان جوان بسیار خوبی در تیم ملی ایران حضور دارند. او افزود: ما بخوبی دفاع می کنیم و در ضد حمله می توانیم خطرناک باشیم.

سیتی و گواردیولا در مسیر جاودانه شدن

منچسترسیتی در فصل جاری لیگ برتر انگلیس با پپ گواردیولا در حال شکستن تمام رکوردهاست. من سیتی در هفته پانزدهم توانست با نتیجه 2 بر یک وستهام را در ورزشگاه اتحاد شکست دهد تا به این ترتیب با 43 امتیاز به تنهایی در صدر قرار بگیرد.

با این نتیجه، من سیتی و گواردیولا به تنها تیم و مربی در تاریخ لیگ برتر تبدیل شدند که توانسته اند از 15 بازی این تعداد امتیاز را به دست آورند. از سوی دیگر، من سیتی تا اینجای فصل 13 برد متوالی به دست آورده است. آنها تنها به یک برد دیگر نیاز دارند تا با رکورد سال 2003 آرسنال برابری کنند.

البته من سیتی کار سختی برای ثبت این رکورد دارد زیرا این تیم در هفته شانزدهم باید به مصاف منچستریونایتد برود.بازیکنان این تیم نیز در ثبت موفقیت های شخصی بسیار خوب عمل کرده اند. بهترین پاسورهای لیگ جزیره در 15 هفته ابتدایی کوین دی بروین و دیوید سیلوا (8 پاس گل) و لروی سانه (6 پاس گل) همگی از من سیتی هستند.