آرشیو سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۸۷
ورزش
۱۸

منهای فوتبال

بانک سرمایه در جام باشگاه های جهان

تیم والیبال بانک سرمایه برای حضور در جام باشگاه های جهان، پنجشنبه به لهستان می رود و از بیست و یکم آذر به ترتیب مقابل تیم های زاکسا، صدرنشین لیگ لهستان، ساداکروزیرو برزیل یکی از پرافتخارترین باشگاه های جهان قرار می گیرد و در آخرین دیدار دور گروهی با لوبه ایتالیا بازی می کند.

آخر هفته با کشتی باشگاه های جهان

رقابت های کشتی جام باشگاه های جهان از پنجشنبه در تالار 12 هزار نفری آزادی تهران آغاز می شود. تیم های آمریکا، کانادا، مجارستان، بلغارستان، قزاقستان، قرقیزستان، هند، مغولستان و تاجیکستان به همراه سه تیم داخلی در این دوره از مسابقات شرکت می کنند. قرار است جمعه، رقابت های کشتی پهلوانی هم برگزار شود.

2 مدال برای وزنه برداران معلولان

در رقابت های وزنه برداری قهرمانی معلولان جهان در مکزیک، امیر جعفری بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و نقره گرفت. یوسف یوسفی هم صاحب مدال برنز شد. وزنه برداران ایران این مدال ها را بعد از رقابت با هفت وزنه بردار دیگر در دسته 59 کیلوگرم به دست آوردند. در این دسته ورزشکار مصری قهرمان شد.

نقره عاشورزاده، سوغات تکواندو از آبیجان

مرحله فینال مسابقات گرندپری 2017 با 16 تکواندوکار برتر در آبیجان ساحل عاج برگزار شد که تیم ایران با چهار نماینده فقط توانست یک مدال نقره بگیرد. فرزان عاشورزاده تنها نقره تیم ملی را بر گردن انداخت. همچنین بیست و یکمین دوره مسابقات جام جهانی تکواندو به صورت تیمی از امروز در آبیجان آغاز می شود.

پنجشنبه، آغاز لیگ برتر والیبال دختران

هفته نخست لیگ برتر والیبال دختران از پنجشنبه آغاز می شود که تیم ذوب آهن، پرافتخارترین تیم این لیگ در تبریز به دیدار تیم شهرداری این شهر می رود.بازی های دیگر هفته نخست را پیکان تهران با آبنوس تهران، بهنمیر مازندران با رایکا تهران و کن تهران با سالوت تهران برگزار می کنند.