آرشیو پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۶، شماره ۲۱۷۸۶
ورزشی
۹

سلیمی: شاید برای همیشه ورزش را کنار گذاشتم

ملی پوش وزنه برداری کشورمان در واکنش به ناداوری صورت گرفته در رقابت های جهانی گفت: شاید برای همیشه ورزش را کنار بگذارم.

بهداد سلیمی در مورد عملکردش در مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان و اینکه در حق او ناداوری شد، اظهار داشت: متاسفانه همان اتفاقات و همان داستان های المپیک رخ داد. آن قدر بعد از المپیک روی حرکات قیچی خودم تمرین کرده بودم که هیچ جای شکی برای داوران و مردم باقی نگذارم اما به نظر خودم و تمام کسانی که پشت صحنه بودند حرکتم صحیح بود حتی تالاخادزه و سعیدعلی حسینی و همه گفتند حرکتت صحیح است اما نمی دانم چه دشمنی با من دارند، کاری با کسی ندارم آزارم به کسی نمی رسد وزنه خودم را می زنم و می روم واقعا چه داستانی پشت این بازی وجود دارد، نمی دانم.

وی در مورد آینده وزنه برداری اش گفت: نمی خواهم الان تصمیم بگیرم با این شرایط که وجود دارد فکر نمی کنم عقلانی باشد که در مسابقات شرکت کنم. یک مقدار آرام تر شوم در مورد آینده ورزشی ام فکر می کنم و شاید برای همیشه ورزش را کنار بگذارم. با اتفاقاتی که می افتد دیگر ورزش کردن فایده ای ندارد.

سلیمی در مورد اینکه آیا هر دو حرکت تان صحیح بود یا خیر، گفت: در وزنه 242 کیلوگرم یک مقدار آرنجم لغزش داشت و من هم به تصمیم داوران احترام گذاشتم اما واقعا در وزنه 252 کیلو به هیچ وجه نمی شود آن حرکت را خطا اعلام کرد. شاید این را من بگویم کسی قبول نکند اما کارشناسان و داوران داخلی و خارجی هستند که کارشناسی می کنند. آقای کاکیاشویلی که مدال یک ضرب را اهدا کردند پشت صحنه آمد و به من دلداری داد. این مسائل سیاسی بود و ورزشی نیست. با این مسیری که وزنه برداری طی می کند روز به روز کثیف تر می شود و در این ورزش کثیف نبودن بهتر از ماندن است.