آرشیو پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۶، شماره ۶۶۶۰
ورزشی
۱۵

اخبار

دو طلا و یک نقره در وزنه برداری معلولین جهان

نمایندگان ایران در رقابت های جهانی وزنه برداری معلولین به دو مدال طلا و یک نقره دست یافتند. در رقابت های وزنه برداری معلولین که به میزبانی مکزیکوسیتی در حال برگزاری است، در رقابت های دسته 72 کیلوگرم، نادر مرادی با ثبت رکورد 209 کیلوگرم به عنوان قهرمانی و نشان طلا دست یافت. روح الله رستمی دیگر وزنه بردار ایران در رقابت های این دسته با رکورد 208 کیلوگرم نایب قهرمان شد و نقره گرفت. در رقابت های دسته 80 کیلوگرم نیز مجید فرزین وزنه 227 کیلوگرمی را با موفقیت بالای سر برد و به عنوان قهرمانی و نشان طلا دست یافت. علی حسینی، کاپیتان تیم ملی در حرکت سوم از مهار وزنه 211 کیلویی بازماند و ششم شد.

تمدید قرارداد برانکو در اوایل هفته آینده

حمیدرضا گرشاسبی، سرپرست موقت پرسپولیس گفت تمدید قرارداد برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات این باشگاه که مدتی است پیرامون آن گفت وگو و تلاش ادامه دارد، اوایل هفته بعد (شنبه یا یکشنبه) صورت خواهد گرفت.

قهرمانی ایران در تورنمنت چهارجانبه فوتسال اصفهان

تورنمنت چهارجانبه بین المللی فوتسال اصفهان دیروز پایان گرفت و تیم ملی ایران در بازی آخر خود با پیروزی قاطع 0-4 برابر روسیه، به عنوان قهرمانی رسید و روس ها را به سکوی دوم تنزل داد. شاگردان محمد ناظم الشریعه در دو دیدار قبلی خود با جمهوری آذربایجان مساوی کرده و قزاقستان را شکست داده بودند. گل های مسابقه دیروز را مهدی جاوید (دو گل)، علیرضا رفیعی و محمد شجری برای تیم ملی به ثمر رساندند. در دیگر مسابقه روز چهارشنبه، جمهوری آذربایجان و قزاقستان 3-3 مساوی شدند تا آذری ها سوم شوند و قزاق ها آخر.

ایران قهرمان جام جهانی تکواندو

نمایندگان کشورمان موفق شدند عنوان قهرمانی بیست و یکمین دوره مسابقات جام جهانی 2017 را به نام خود ثبت کنند. در پایان بیست و یکمین دوره مسابقات جام جهانی 2017 که با حضور 8 تیم برتر جهان و به مدت دو روز در «آبیجان» ساحل عاج برگزار شد، در گروه مردان ایران قهرمان شد، روسیه بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و تیم های ساحل عاج و کره جنوبی مشترکا سکوی سومی را به خود اختصاص دادند.