آرشیو چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶، شماره ۶۶۸۳
ورزشی
۲۳
بسکتبال

هاشمی سیلی خورد اما اعتراضی ندارد

دوشنبه شب در یکی از حساس ترین بازی های لیگ برتر بسکتبال، تیم های مهرام و پتروشیمی به مصاف یکدیگر رفتند. در حالی که تیم جنوبی در این فصل هنوز یک باخت هم در کارنامه نداشت، در این مسابقه با یک امتیاز اختلاف و با نتیجه 81 بر 80 مقابل مهرام شکست را پذیرا شد. بلافاصله بعد از بازی اخباری منتشر شد که مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام به صورت سرمربی مهرام سیلی زده است. این موضوع حتی در گزارش زنده رادیویی نیز اعلام شد.

شاپور یاوری، مدیرعامل باشگاه جنوبی خودش در مصاحبه این مساله را تایید کرده و در این باره به تسنیم گفته است: «اتفاقی که افتاد، به خاطر یک اختلاف شخصی و دلخوری بود که از مدت ها پیش از سرمربی مهرام به دل داشتم. او حرکت تحریک آمیزی انجام داد و من هم با او برخورد کردم. به هر حال من هم انسان هستم و صبرم حدی دارد. من سیلی زدن به ایشان را به هیچ وجه کتمان نمی کنم ولی این اتفاق بعد از بازی افتاد و ربطی به شخص دیگری نداشت.»

جالب اینکه مصطفی هاشمی، سرمربی مهرام که به نظر می رسد از حرکت عجیب مدیرعامل باشگاه حریف شوکه شده، واکنش تندی به ماجرا نداشته و سعی کرده فعلا از روی این مساله عبور کند. او درخصوص این موضوع بیان داشت: «از نظر من اتفاق خاصی رخ نداده و نمی خواهم درباره این مسائل حاشیه ای صحبت کنم. شان من و بسکتبال خیلی بالاتر از این حرف هاست و باید حفظ شود. باید هر اتفاق خوبی که در بسکتبال رخ می دهد را بزرگ کنیم، نه اینکه با بزرگ کردن مسائل حاشیه ای، مردم را از این رشته دانشگاهی دور کنیم.»

به هر حال باید دید با توجه به تایید این برخورد فیزیکی از سوی مدیرعامل باشگاه پتروشیمی کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال چه برخوردی با این ماجرا خواهد داشت. البته فعلا فدراسیون با سرپرست اداره می شود و همه اتفاقات تحت تاثیر انتخابات فدراسیون است که قرار است 23 دی ماه انجام شود.