آرشیو چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶، شماره ۲۱۸۰۹
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

* اقدامات آشوبگران هیچ ربطی به مسائل معیشت مردم و گرانی ها در جامعه ندارد. این عده از خارج کشور هدایت می شوند، آنها ضدانقلاب هستند و شعارهای رسوای فتنه 88 را می دهند.

5568 - 0910

* افراد آشوب طلب وقتی پرچم کشور را آتش می زنند و به اموال دولتی خسارت وارد می کنند و امنیت مردم را از بین می برند یعنی اینکه حرکت آنان یک حرکت ضدانقلابی و محاربه با نظام است. پس نباید کوتاه آمد.

6151 - 0916

* آیا وقت پیچیدن طومار فتنه گران فرا نرسیده است؟! چرا عده ای سودجو باید مطالبات بحق مردم از دولت را به سمت تخریب اموال این مردم مظلوم منحرف کنند؟ آیا مسئولان امر همچنان نظاره گر می مانند؟

8631 - 0918

* ما از دستگاه دیپلماسی کشور می خواهیم سفر مقامات اروپایی من جمله فرانسه را به ایران لغو کنند تا بتوانیم از پس هدایایی که وزیر خارجه انگلیس خبیث پیشاپیش برایمان فرستاده، که همان هدایت و مدیریت آشوب چندروزه اخیر می باشد، برآییم! این رفت وآمدها جز خسارت محض چیزی ندارد.

4190 - 0917

* از طنزهای روزگار این است که شیطان بزرگ با تحریم های گسترده برای این ملت مشکل ایجاد می کند و بعد هم برای آنها اشک تمساح می ریزد و با این مردم اظهار دوستی می کند!

6807 - 0913

* پس از شفاف شدن مرز بین معترضین آسیب دیده در اقتصاد با آشوب طلبان ضدانقلاب باید شاهد برخورد قاطع دستگاه های امنیتی کشور با اراذل و اوباش و مزاحمین امنیت ملی باشیم.

2470 - 0919

* دنیای عجیبی شده! همان کسانی که سال 88 فتنه برپا کردند مصاحبه کرده و می گویند می خواهند جلوی فتنه را بگیرند! به قول معروف تو جیب ما را نزن جلوی دزد گرفتنت پیشکش!

رفیعی

* شک نباید کرد که این حوادث اخیر نیز دنباله فتنه سال 88 است.

شیبانی

* اراذل و اوباش در شهر دورود لرستان تا توانسته اند شرارت کرده و به بیت المال خسارت زده اند. چند شهروند بی دفاع را کشته اند. آیا اراده ای برای برخورد با این اغتشاشگران وجود ندارد؟

4197 - 0919

* افرادی که در سال 88 در اقدامی غیرقانونی و برای یک دروغ محض هواداران شان را به خیابان ها کشیدند و امکان آن فتنه خسارت بار را فراهم کردند امروز نیز صحبت از مدارا و اجازه برپایی تظاهرات قانونی می کنند و به گونه ای چراغ سبز به تخریب کنندگان اموال عمومی می دهند. گویا از دیدگان آنان موج این اغتشاشات به این زودی ها نباید متوقف شود!

3065021

* برخی از سیاسیون اعتراضات شهر مشهد را در روزهای ابتدایی به جناح های سیاسی رقیب منتسب کردند اما با گذشت زمان همان ها خواستار برگزاری راهپیمایی و اعتراض قانونی شدند. خوب است از ابتدا سنجیده سخن بگوییم.

5229011

* مدعیان اصلاحات دست پخت شان را مشاهده کردند، وقتی خواسته یا ناخواسته به آمریکا گرا بدهند حاشیه بروند و دشمنان را بزک کنندو راه صحیح حل مشکلات اقتصادی را مدنظر قرارندهند، موقعیتی پیش می آید که دشمنان طمع می کنند که فضولی های بیشتری در امور داخلی ایران داشته باشند.

0354021

* نقد و انتقاد پذیری یعنی اگر ایرادی در کار دیده شد و اعلام گردید، آن را برطرف کنند، وقتی می گویند قاچاق، تولید داخلی را به زمین می زند جلوی واردات بی رویه را بگیرند، وقتی می گویند چرا عده ای نورچشمی از رانت استفاده می کنند باید جلوی آنها ایستاد اگر چه از نزدیکان مسئولان باشند، وقتی برخی قراردادهای نفتی خسارت محض است یعنی افرادی امین و ذی صلاح آن را بررسی کنند و با متخلفین برخورد شودو... اینهاست که وقتی عده ای برای خواسته حقشان بر می شوراند عده ای سودجو و فتنه گر سردمداران حرکت می شوند و به کشور و ملت خسارت وارد می کنند...آقای رئیس جمهور! دولت باید انتقادپذیر شود.

65910937

* از سخنان یکشنبه شب آقای روحانی درست یا غلط مدارا کردن با آشوبگران برداشت می شد. ولی این عده معدود آشوبگر به پرچم جمهوری اسلامی ایران، تصاویر شهدا و حتی قرآن و اسلام و مردم آزاده ایران اهانت کردند. با کسانی که به ارزش ها احترام نمی گذارند چگونه می توان مدارا کرد.

شاهپوری

* اگر فتنه گران 88 با عملکرد ناراضی تراش شان در سال های اخیر میدان دار نمی شدند شاهد آشوب و اغتشاش و فرود آمدن خسارت به بیت المال و ازهمه مهم تر مخدوش شدن امنیت مردم نبودیم.

تورانی

* جناب آقای آملی لاریجانی! مردم از بی عدالتی به ستوه آمده اند نجومی بگیران، اختلاس کنندگان، قاچاقچیان سازماندهی شده و... باید مجازات شوند. اکثر مردم با حقوق یکی دو میلیون یک ماه را با اجاره منزل، داشتن دانش آموز و دانشجو و بعضا عروس و داماد سپری می کنند آن وقت چرا بعضی ده ها میلیون درآمد از بیت المال داشته باشند؟ اقدام انقلابی لازم است تا جامعه تسکین پیدا کند.

نادر نصیرزاده- ارومیه

* دولت می تواند برنامه مناظره زنده با حضور منتقدین مردمی برگزار کند تا از زبان مردم به مشکلات گوش دهد و پاسخگو باشد. این مایه دلگرمی مردم خواهد بود.

4701025

* وقایع اخیر اگر چه تلخ و ناگوار بودولی اگر اراده کنیم می تواند جلوی لجن پراکنی (دروغ، فساد، فحشا و...) در شبکه های خانمان برانداز تلگرام و اینستاگرام را بگیرد و شبکه ملی را استارت بزند و همدلی ها و دوستی ها دوباره به خانواده ها بازگردد.

80940912

* نظرم این است که تعطیل کردن تلگرام اقدام خوبی است. پیشنهاد می کنم نرم افزارهایی مثل سروش را تجهیز و جایگزین تلگرام بکنند.

عباسی

* رئیس جمهور به اعضای دولت گفت شرایط انتقادات مردم را فراهم کنید! «اهلا و سهلا» ولی به شرط اینکه منتقدین را به جهنم حواله ندهید!

06920910

* آن کسانی که وعده حل مشکلات در 100 روز را داده بودند بعد از گذشت 5 سال صحبت از نیاز به زمان بیشتر می کنند. ولی واقعیت این است که حل مشکلات کشور در گرو قطع امید از خارج، نگاه به داخل و تلاش جهادی مسئولان است که کاش روزی در این دولت و دولتمردان دیده شود.

نیک نام

* دولت می گوید باید خواسته مردم را شنید اما نمی گوید که چرا تلفن های ارتباط مردمی با دولت مدت هاست که قطع است؟!

7654027

* به عنوان یک پژوهشگر عرض می کنم مردم از وضع گرانی و سختی معیشت و همچنین نداشتن امنیت شغلی و خلاصه ناکارآمدی دستگاه های اجرایی ناراحت هستند. مسئولان دلسوز کشور باید دلسوزانه هم اندیشی کرده راه حلی بیندیشند.

17580935

* با توجه به آشکار شدن پرونده فتنه گران سال 88 و با توجه به اشتراک شعارهای 88 و 96 چرا عده ای بی بصیرت به جای فکر برای رفع مشکلات واقعی این مردم، باید تمام دغدغه و فکرشان رفع حصر سران خائن فتنه گر سال 88 باشد؟!

80030917 و 39170912

* آقای روحانی نگفتند، تا شهریور 96 هر ایرانی 5 تا 10 میلیون تومان سهام عدالت خود را دریافت می کند؟ الان در دی ماه هستیم پس کو؟ پس چی شد؟! 5 سال پیش قول دادند، کاری کنند که مردم به یارانه ها نیاز نداشته باشند، پس چی شد؟! آیا وضع مردم و سفره هایشان بهتر شده است؟! آیا مشکل مردم برگزار نشدن کنسرت و عدم ورود زنان به استادیوم های ورزشی بود؟!

عبدالحسین دانشی

* فرزندم بعد از ازدواج یارانه اش قطع شد و دیگر به حسابش واریز نشد، پیگیری هایی که کردیم بدون پاسخ مانده است. مسئولین صحبت از شفاف سازی می کنند در حالی که چنین موضوعاتی ساده ترین پاسخ را دارد که نمی دهند.

3154081