آرشیو چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶، شماره ۲۱۸۰۹
اخبار کشور
۱۰

حجت الاسلام سید علی خمینی: حمایت از نظام اسلامی و رهبری فرزانه مسیر صلاح مردم است

حجت الاسلام سیدعلی خمینی گفت: اگر می بینیم گروه هایی می خواهند اختلاف افکنی کنند و قومیت ها را به جان هم بیندازند و در کلان و خرد ایجاد انشقاق کنند، باید مراقب باشیم و بدانیم که مسیر صلاح مردم کند یا تند از این مسیر می گذرد که ما حامی نظام اسلامی و رهبری عزیز و فرزانه باشیم.

حجت الاسلام سیدعلی خمینی، در حسینیه ثارالله آبادان با تاکید بر اینکه باید نقد کنیم اما بدانیم نقد ساختارشکنانه به نفع هیچ کس نیست، اظهار داشت: تجربه ملت ما به ما آموخته و به همه نیز باید بیاموزد که نقد صحیح و سالم بسیار لازم است ولی باید بدانیم که راه حل مشکلات گفت وگو و نقد هنجارمند است.

وی افزود: با ساختارشکنی و نقد ساختارشکنانه و هنجارشکنانه هیچ کس سودی نبرده و نخواهد برد و باید بدانیم مشکلات کشور با آرامش، گفت وگو، صحبت و تعامل حل شدنی است.

حجت الاسلام سیدعلی خمینی تاکید کرد: اگر می بینیم گروه هایی می خواهند اختلاف افکنی کنند و قومیت ها را به جان هم بیندازند و در کلان و خرد ایجاد انشقاق کنند، باید مراقب باشیم و بدانیم که مسیر صلاح مردم کند یا تند از این مسیر می گذرد که ما حامی نظام اسلامی و رهبری عزیز و فرزانه باشیم. به گزارش فارس، وی با تاکید براینکه راه دیگری وجود ندارد و ما باید کمک کار دولت ها باشیم، تصریح کرد: البته چشممان باز است و نواقص را می بینیم و می گوییم و گاهی فریاد هم خواهیم زد اما بدانید که راه حل مشکلات عبارت از آرامش و اقدام گام به گام است. حجت الاسلام سید علی خمینی با اشاره به اینکه اگر کشور فضای آرام نداشته باشد و مردم آرامش نداشته باشند، پیشرفت ها سخت تر و بلکه مهار خواهد شد، گفت: باید عوامل وحدت میان قومیت ها و ملت را تقویت کنیم.