آرشیو چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶، شماره ۲۱۸۰۹
ورزشی
۹

خواندنی از ورزش ایران

*کمیته فنی فدراسیون تکواندو به منظور بررسی گزینه های پیشنهادی شورای فنی برای تعیین سرمربی تیم ملی نوجوانان تشکیل جلسه داد.بر همین اساس محمدرضا زوار به عنوان سرمربی تیم ملی در بازی های المپیک جوانان 2018 و وحید عبداللهی به عنوان سرمربی تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان تعیین شد.مسابقات کسب سهمیه المپیک جوانان و قهرمانی نوجوانان جهان فروردین ماه و بازی های المپیک جوانان مهرماه سال آینده برگزار خواهد شد.

*پس از انتخاب حسین ثوری و صدور حکم ریاست او به مدت چهار سال در فدراسیون بوکس، طبق اخبار رسیده به نظر می رسد که رئیس جدید قصد دارد علیرضا کلانتری معاون سابق خود در اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان را به عنوان دبیر خود انتخاب کند. طبق رزومه ای که حسین ثوری دارد، می توان گفت با ریاست او در هیئت بوکس سیستان و بلوچستان، بوکس در این استان پیشرفت کرده است. حال باید دید او چه برنامه هایی را برای پیشرفت بوکس ایران در سر دارد.

* سعید علی حسینی درباره عمل جراحی خود و بازگشت مجدد به تمرینات وزنه برداری گفت: پارگی درجه سه مینیسک بود که نیاز به عمل جراحی داشت و وقتی با پزشکان مشورت کردم گفتند الان بهتر است عمل کنم تا نزدیک مسابقات دیگر اذیت نشوم. از آنجا که مدت زمان خوبی برای ریکاوری دارم تصمیم بر این شد که عمل جراحی کنم.علی حسینی در مورد آغاز مجدد تمریناتش گفت: چیز مهمی نیست و آن قسمت که پارگی داشت را برداشتند. دکتر رازی گفت، 3 تا 6 هفته باید استراحت کنم. البته استراحت مطلق نیست و بر روی عضلات بالا تنه کار خواهم کرد.

*از سوی فدراسیون تیروکمان 28 کماندار در بخش ریکرو و کامپوند زنان و مردان به اردوی تیم ملی دعوت شدند. نفرات دعوت شده از 17 دی وارد سایت تیروکمان می شوند و اردو تا 22 دی ادامه خواهد داشت.