آرشیو چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶، شماره ۶۶۸۳
حوادث
۱۷

دو جنایت در یک روز

گروه حوادث/ همزمان با وقوع سه ماجرای جنایی جداگانه درتهران، تحقیقات تیم های جنایی برای رازگشایی ازاین پرونده ها آغازشد.

نخستین جنایت/ به گزارش خبرنگار جنایی «ایران»، ساعت 16:40 عصر دوشنبه 11 دی ماموران کلانتری 132 نبرد در تماس با بازپرس کشیک جنایی از قتل پسر جوانی خبر دادند.به دنبال اعلام این خبر، بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران به همراه تیم بررسی صحنه جرم راهی محل حادثه در خیابان نبرد جنوبی، خیابان علامه شمالی شده و با جسد پسر جوانی در مقابل خانه اش مواجه شدند.

در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد عامل قتل، پسر 24 ساله ای به نام سهراب است که به دنبال اختلاف قبلی مرتکب قتل شده و پس از جنایت گریخته است.

قتل در خانه/ ساعاتی پس از این جنایت، ماموران کلانتری 102 پاسداران از قتل مرد 50 ساله ای در خانه اش باخبرشدند. بازپرس سجاد منافی آذر و تیم تحقیق پس ازحضوردر محل حادثه که طبقه چهارم خانه ای در منطقه شیان، لویزان بود با جسد خونین مرد میانسال در مقابل در خانه اش روبه رو شدند.همسر مقتول نیز در تحقیقات گفت: 5 روز قبل یکی از دوستان همسرم به خانه ما آمد و در این مدت نیز میهمان ما بود. ساعتی قبل همسرم من و دخترم را به میهمانی برد و به خانه برگشت. این درحالی بود که میهمان 27 ساله مان در خانه بود.همزمان با تحقیقات تیم بررسی صحنه جرم مشخص شد عامل این جنایت، میهمان جوان بوده که به دلایل نامعلوم با مقتول درگیر شده و پس از جنایت بدون آنکه فرصت کند وسایلش را بردارد با پای پیاده از آنجا گریخته است.بنابراین بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران دستور بازداشت متهم فراری را صادر کرد.

جدال درپمپ بنزین/ در حالی که بررسی ها برای دستگیری عاملان این دو جنایت ادامه داشت ساعت 8:56 صبح سه شنبه- 12 دی- ماموران کلانتری 112 ابوسعید در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از مرگ مرموز مرد جوانی در بیمارستان خبر دادند.

بررسی ها نشان می داد وی چند روز قبل در پمپ بنزین سی متری جی با فردی درگیر شده و پس ازآن به بیمارستان منتقل شده است. باتوجه به آنکه گزارشی از این درگیری به پلیس اعلام نشده و علت مرگ مشخص نبود بازپرس منافی آذر دستور تحقیقات تخصصی در این خصوص را صادر کرد.