آرشیو چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶، شماره ۳۰۵۱
سیاست
۳

الو شرق 88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

•معاف از پرداخت قبوض: خانواده هایی که زیرمجموعه کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند و به ویژه خانم هایی که همسرشان فوت کرده و هیچ درآمدی ندارند و در پرداخت قبض های آب، برق و گاز مستاصل شده اند، آیا نباید از پرداخت قبوض معاف شوند؟

یک مخاطب از استان گلستان

•تراکت های زمینی را دریابید! مقابل ایستگاه متروی شهدا و در میدان هفتم تیر، تراکت های تبلیغاتی چسبیده کف پیاده رو و از طرفی هم وجود دست فروشان باعث شده عابران چهره بدمنظر تراکت های تبلیغاتی را تحمل کنند و برای عبور هم با مشکل مواجه شوند. رسیدگی به این مسائل را خواستاریم.

یلدا از تهران

•عملیات کارگاهی: بالاتر از میدان شهدا، مقابل شرکت برق، تعدادی کانتینر مابین خیابان و پیاده رو با عنوان: «عملیات کارگاهی»؛ مدت هاست جا خوش کرده اند و مشخص نیست برای انجام چه کاری و تا چه زمانی قرار است چهره این محل را زشت جلوه دهند؟

سعید نوروزی

•مخالفت با افزایش قیمت بنزین: هرگونه افزایش قیمت بنزین و با هر مبلغ به ضرر مردم ندار و کم درآمد است و چنین طرح هایی موجب نارضایتی مردم می شود. ضرورت دارد نمایندگان مجلس شورای اسلامی با هرگونه افزایش قیمت به طور جدی مخالفت کنند.

عرفان از تهران

•گرانی دامنه دار! یک روز خبر از افزایش قیمت نان می دهند و روز دیگر درباره گرانی تخم مرغ و لبنیات در مطبوعات یا در کوچه و بازار سخنانی می شنویم که باعث رنجاندن مردم است. مسئولان وقتی پشت تریبون قرار می گیرند، درباره مشکلات معیشتی و گرانی و کاهش قیمت ها سخن می گویند؛ اما پس از مدتی کوتاه تمام گفته هایشان به فراموشی سپرده می شود!

علی از تهران

•گرانی خمیردندان: دندان پزشکان به افرادی که دندان های حساسی دارند، توصیه می کنند از یک خمیردندان خارجی استفاده کنند. قیمت خمیردندان یادشده 15 هزار تومان است!

مژگان خادملو