آرشیو چهار‌شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶، شماره ۹۱۲۱
ورزش
۱۱

گوناگون

طارمی در راه الغرافه قطر

هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با انتقال مهدی طارمی به تیم الغرافه قطر موافقت کرد. این انتقال در قبال قراردادی 900 هزار دلاری صورت می گیرد. باشگاه پرسپولیس بابت انتقال 6 ماهه مهاجم خود، 500 هزار دلار دریافت می کند و مهدی طارمی نیز رقمی نزدیک به 400 هزار دلار به جیب خواهد زد؛ انتقالی که برای پرسپولیس و مهاجم تیم ملی سود خوبی دارد.

شادی: برای طلا تمرین می کنم

دارنده دو مدال طلای بازی های آسیایی که دوباره به قایقرانی بازگشته می گوید هدفش کسب سومین طلا است و برای موفقیت درجاکارتا تمرین می کند.محسن شادی اظهار کرد: همه ورزشکاران همیشه به دنبال مدال طلا هستند و من نیز با همین هدف آمده ام. امیدوارم که بتوانم دربازیهای آسیایی به این مقام برسم.

قهرمانی رکابزنان یزد

پرونده آخرین مرحله لیگ برتردوچرخه سواری جاده با رقابت رکابزنان بخش تایم تریل بسته شد و تیم پیشگامان کویر یزد در مجموع سه مرحله به مقام قهرمانی دست یافت.

درانتظار درخشش فوتسال

فوتسال ایران در سال 2017 برای کسب عناوین بهترین های جهان، هفت نماینده در بخش های مختلف دارد.فوتسال ایران همپای سایر کشورهای مدعی از جمله برزیل، روسیه، اسپانیا، ایتالیا و آرژانتین در5 بخش، هفت کاندیدا دارد و برای انتخاب نهایی آنها باید تا 20 دی منتظر ماند.

پرسپولیس محکوم شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دنبال اتفاقات رخ داده در دیدار تیم های تراکتورسازی و پرسپولیس تیم تهرانی را به یک جلسه بازی بدون تماشاگرانش محکوم کرد.

مودریچ مرد سال کرواسی

هافبک تیم فوتبال رئال مادرید برای ششمین بارمرد سال کرواسی شد.این برای ششمین باراست که مودریچ به عنوان مرد سال کرواسی برگزیده شده و از این حیث به رکورد داور شوکر رسیده است.

طلایی تنها مربی ثابت

عضو شورای فنی کشتی گفت: محمد طلایی تنها مربی ثابت کادر فنی تیم ملی است که مربیان ادواری تا رقابت های انتخابی درکناراو فعالیت خواهند داشت. محبی اظهارداشت: طلایی از مربیان جوان و فنی کشتی است که اخلاق و رفتار او همواره زبانزد اهالی کشتی بوده وهست.

نورافکن لژیونر می شود

پیشنهاد باشگاه شارلوای بلژیک به مدافع تیم استقلال جدی بوده و هنوز هم این شانس برای امید نورافکن وجود دارد که لژیونرشود.