آرشیو چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶، شماره ۵۰۱۰
ورزش
۱۸

فتاحی: لازم نیست از برانکو اجازه بگیریم

سعید فتاحی در واکنش به اظهارات اخیر برانکو و افشین پیروانی مبنی بر این که «چرا سازمان لیگ بازی صنعت نفت آبادان استقلال در مرحله نیمه نهایی جام حذفی را به تعویق انداخت، اما بازی پرسپولیس با تیم آبادانی را در جام حذفی در همان زمان از قبل اعلام شده برگزار کرد؟» گفت: پرسپولیس زمان دیگری برای برگزاری بازی خود در جام حذفی مقابل صنعت نفت آبادان نداشت و این را خودشان هم می دانستند.

ما پیش از این دوبار با پرسپولیس همکاری کامل را داشتیم و دیدارهای هفته های پنجم و هشتم این تیم را در لیگ به تعویق انداختیم تا در شرایط بهتری بازی های خود در لیگ قهرمانان آسیا را برگزار کند. همان موقع که بازی این تیم در هفته هشتم را لغو کردیم خودشان می دانستند که بازی های شان در ادامه لیگ فشرده خواهد شد.

فتاحی که با تسنیم صحبت می کرد در واکنش به صحبت های اخیر افشین پیروانی مبنی بر این که دلیل نداشت او قبل از صدور رای کمیته انضباطی بگوید چوب خط پرسپولیس پر شده و حتما محروم خواهد شد، گفت: بله من این حرف را زدم، چون براساس وضعیتی که پرسپولیس داشت گفتم چوب خط این تیم پر شده است. پیش از این هم قبل از صدور رای علیه استقلال به آنها گفتم شما قطعا محروم خواهید شد که این اتفاق هم رخ داد. به هرحال اطلاعات تیم ها نزد من موجود است و بی دلیل یک حرفی را نمی زنم. البته من کمیته انضباطی نیستم که حکم دهم، بلکه هشدار می دهم.