آرشیو چهار‌شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶، شماره ۵۰۱۰
فرهنگ و هنر
۱۶

تجسمی

نمایشگاه نقاشی از پرتره 100 چهره ورزشی

نمایشگاهی از 100 پرتره نقاشی چهره های ورزشی ایران که توسط صد هنرمند به تصویر کشیده شده است، در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد برگزار می شود.

به گزارش فارس، نمایشگاه صد چهره ورزشی ایران، دربرگیرنده 137 اثر از 104 چهره ورزشی است که با انتخاب صد نقاش به تصویر کشیده شده اند. این نمایشگاه، سومین رویدادی است که با عنوان چهره های سرشناس ملی این بار با خلق 137 اثر برای نخستین بار و با موضوع چهره های ورزشی برگزار می شود. آیین افتتاحیه این نمایشگاه، روز جمعه 15دی ماه، ساعت 15 در موزه هنرهای زیبای مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد برگزار می شود. علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند همه روزه از ساعت 9 تا 16 و روزهای جمعه از ساعت 9 تا 20 به نشانی: تهران، خیابان ولیعصر، خیابان فلاحی (زعفرانیه)، انتهای خیابان طاهری، مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد، موزه هنرهای زیبا مراجعه کنند.

آناهیتا محب علی در انتظار گودو

نمایشگاه انفرادی آناهیتا محب علی با عنوان «در انتظار گودو»، در گالری سایه برپا خواهد شد.

به گزارش جام جم و به نقل از روابط عمومی این نمایشگاه؛ آناهیتا محب علی هنرمند نقاش و تئاتر کشورمان از روز جمعه 15 دی ماه نمایشگاه انفرادی خودرا با عنوان در انتظار گودو در گالری سایه برپا خواهد کرد. این مجموعه با توجه به تفکرات «ساموئل بکت» نویسنده نمایشنامه در انتظار گودو با محوریت چشم به راه بودن، سرگردانی انسان امروز را به تصویر می کشد.

در این نمایشگاه 15 اثر به سبک فیگوراتیو انتزاعی به نمایش گذاشته شده و مخاطبان می توانند همه روزه بجز پنجشنبه ها در گالری سایه به تماشای آنها بپردازند.