آرشیو سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶، شماره ۵۰۱۵
سینما
۱۲

ماجراجویی های تازه برای مرد عنکبوتی

کیکاووس زیاری

شرکت فیلمسازی سونی رسما اعلام کرد کار تولید قسمت تازه مجموعه فیلم «اسپایدرمن/ مرد عنکبوتی» ماه ژوئن سال تازه میلادی شروع می شود.

بعد از استقبال خوب تماشاگران از «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه»، تام هولند برای سومین بار در نقش این ابرقهرمان نوجوان ظاهر می شود. تهیه کنندگان این اکشن ابرقهرمانانه از حالا، اواسط فصل تابستان سال 2019 را به عنوان زمان اکران عمومی قسمت تازه آن تعیین کرده اند. فیلم با نام «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه 2» تولید و روی پرده سینماها می رود. با وجود این، هیچ اطلاعی از داستان آن و کاراکترهای ضدقهرمان قصه در دست نیست. در مجموعه فیلم مرد عنکبوتی، شخصیت های منفی داستان از اهمیت خاصی برخوردار هستند. بر همین اساس، مشخص نیست کدام بازیگر یا بازیگران معروف سینما، در نقش کاراکتر یا کاراکترهای منفی فیلم ظاهر خواهند شد. لوکیشن های اصلی فیلم، چند کشور اروپایی هستند.

به نوشته هالیوود ریپورتر، فیلمنامه فیلم را جاناتان گلدستاین با نگاهی به کاراکترهای خلق شده توسط استن لی نوشته است. شرکت سونی در حال مذاکره با جان واتز کارگردان «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» است، تا رضایت او برای کارگردانی قسمت تازه را جلب کند. تام هولند ابراز امیدواری کرده قسمت تازه را دوباره واتز کارگردانی کند. هولند در این فیلم در قالب کاراکتری به نام پیتر پارکر ظاهر می شود که در ایام خطر، تبدیل به مرد عنکبوتی می شود. رابرت داونی جونیور در نقش آیرون من/ مرد آهنی در قسمت تازه، دوباره به یاری پیتر پارکر می آید. تام هولند نقش مرد عنکبوتی را در مجموعه فیلم «آونجرز/ انتقام گیران» هم بازی می کند.