آرشیو پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶، شماره ۲۱۸۱۶
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

* عصبانیت آمریکا، اسرائیل و عربستان از نتیجه ندادن آشوب های سازماندهی شده خود در ایران آنها را دیوانه کرده تا حدی که اقدام به تحریم صدا و سیما کرده اند. معلوم می شود با عمل به موقع رسانه ملی در روشنگری و رو کردن دست دشمنان در حوادث اخیر کشور تیر ملت ایران به هدف خورده است.

00490911

* مردم اگر با وجود نارضایتی شدید از عملکرد دولت، به خیابان ها آمدند و فتنه را خاموش کردند علتش عشق به ولایت و حضرت آقاست. این ملت بابصیرت و انقلابی حاضر نیست لحظه ای غم بر چهره مقتدایشان بنشیند.

01140915 و 72500919 و 39490912

* یکی از روزنامه های زنجیره ای افراد آشوبگر و واردکننده خسارت به اموال عمومی را اغتشاشگر ندانسته و از آنان تعبیر به «مردم» کرده است! آیا این فقط بی بصیرتی است؟!

05610912

* نمی توان باور کرد که پشت حوادث اخیر ایران اتاق فکر و اتاق مدیریت در کار نباشد. چه طور ممکن است در یک روز در چند شهر به طور همزمان اغتشاش و آشوب برپا شود؟ جالب اینکه روزنامه های یک جریان خاص در کشور نیز در یک روز شبیه به هم تیتر می زدند و عمل می کردند.

20880915

* کسانی که به جای پیگیری مطالبات بر زمین مانده مردم پیگیر آزاد شدن افراد شورشگر شده اند بدانند حمایت آنها از افراد آشوب طلب و دخالت در کار قضا جسارت قانون شکنان و واردکنندگان خسارت به بیت المال و اموال عمومی را بیشتر خواهد کرد. این افراد اگر صداقت دارند چرا پیگیر مشکلات اقتصادی مردم نیستند؟

97620917 و 58840910

* طبق حکم الهی که در قرآن کریم آمده دستگاه قضایی بدون اطاله دادرسی به اتهامات قاتلان و لیدرهای اغتشاش اخیر بدون اغماض رسیدگی و حلاوت و تسکین قصاص را به دل مجروح خانواده های داغدیده و ملت هدیه کند. از دستگاه های امنیتی اطلاعاتی هم می خواهیم کسانی را که سنگ آشوبگران بازداشت شده را به سینه می زنند هم ردیابی و ارتباطشان را با نفوذی های بین خودی شناسایی و به مردم اعلام کنند.

24700919

* مدعیان اصلاحات تا به حال جز دادن گرای تحریم به دشمن، غارت بیت المال و فتنه گری و حمایت از اشرافی گری مگر کار دیگری انجام داده اند که انتظار خدمت به مردم را از آنان داشته باشیم.

5594071

* کنفرانس امنیتی منطقه چه ربطی به انگلیس خبیث که خود از شعله ور کردن آتش ناامنی منطقه است دارد که وزیر خارجه اسبق و دوست آقایان مذاکره کننده هسته ای در کنفرانس امنیتی منطقه حضور می یابد؟ چند بار باید صابون انگلیس این حیله گر کهنه کار به جامه ما بخورد؟ در همین فتنه روزهای گذشته انگلیس کم نقش داشت؟

19360912 و عباسی و دولابی

* به نظر می رسد غربی ها اهداف برجام 2 و 3 را با چراغ خاموش در کنفرانس امنیتی تهران دنبال خواهند کرد. دلسوزان نظام به هوش باشند و جلوی خطر را سد کنند.

ابوالقاسمی

* وظیفه دولت در سامان دادن به مطالبات اقتصادی جامعه نباید تحت شعاع آشوب های اخیر قرار بگیرد.عوامل بیگانه که آشوب اخیر را به وجود آوردند باید مجازات شوند ولی نباید هر معترض به وضع موجود را وابسته به بیگانه انگاشت و نتیجه غلط گرفت و از این مستمسک برای فرار از مسئولیت مدد جست.

21430913

* آقای رئیس جمهور فرموده اند: نباید خواسته های مردم را به خواسته های معیشتی محدود کرد. واقعا چه مشکلی برای ایشان ایجاد می شود اگر مطالبات اقتصادی و مشکلات طاقت فرسای معیشتی اکثریت مردم را نادیده نگیرند؟

02910918

* در شبکه های اجتماعی کانال هایی مربوط به مرفهین وجود دارد که افرادی با به نمایش درآوردن لباس و ساعت و...های خود که ارزش بیش از میلیاردی دارد نمک بر زخم کارگران زیادی می پاشند که برای دریافت حقوق اندک ماهیانه شان چند ماه است پولی دریافت نکرده اند. این شکاف طبقاتی چگونه شتاب گرفت؟

77720938

* آقای عراقچی از برجام به عنوان تجربه موفق برای مذاکره و حل و فصل مسائل پیچیده یاد می کند! آیا اینکه تمام دستاوردهای هسته ای را با دلخوشی به وعده های نسیه دشمن که هرگز عملی نشد از دست دادیم و رآکتور اراک بتن ریزی شد و آب سنگین را به قیمت مفت فروختیم و در برابر این همه امتیاز، طرف مقابل به هیچ یک از تعهداتش عمل نکرد، تجربه موفقی بود؟!

54110918

* در رژیم منفور پهلوی در زمانی که «حسرت داشتن دوچرخه دست دوم بر دلمان مانده بود تلویزیون وقت ولیعهد یعنی همین ربع پهلوی امروز را سوار بر اتومبیل مدل بالا با چند دوست دختر نشان می داد حال این وارث غارتگر بزرگ آمده برای ما ایرانیان دایه مهربان تر از مادر شده است و ادعای دلسوزی می کند و تصور می کند ممکن است مردم از او بپذیرند!

53640912

* آقای ظریف! به استناد حق شهروندی درخواست می شود، متن مذاکرات آتی خود با اروپا را در اختیار ملت قرار دهید. بی تردید طرف مقابل متن مذاکرات را در اختیار رسانه های غربی خود قرار می دهد، پس چرا از هم اکنون ملت ما از آن بی خبر باشد؟!

طباطبایی

* این فاصله بین مسئولان و مردم که آقای رئیس جمهور به آن اشاره کرد ناشی از مسائلی مثل اشرافی گری دولتمردان، حقوق های نجومی، بی دردی نسبت به مشکلات معیشتی مردم و... است. امیدوارم هر روز شاهد کم شدن این فاصله باشیم.

09500919

* آقای رئیس جمهور گفته اند قطع دسترسی مردم به فضای مجازی نباید دائمی باشد اولا کسی مخالف و مانع استفاده درست از یک فضای مجازی سالم و بومی نیست. ثانیا چرا عده ای با سالم سازی شبکه های ارتباطی مخالفت می کنند و حاضر نیستند کشور فضای مجازی ملی از خودش داشته باشد.

34830918

* با این سهولتی که در دسترسی بدون مانع به فیلترشکن تلگرام مشاهده می شود و از طرفی آموزش و پرورش و مدارس همچنان بر استفاده از این نرم افزار غیرقانونی تاکید دارند می توان این مفروضات را داشت: اولا برخی از دست ها نمی خواهند جوانان و نوجوانان از خطر آلودگی به کانال های ضد اخلاقی و ضد امنیتی نجات یابند و ثانیا شاید عدم ممانعت از کاربرد فیلترشکن به انگیزه حمایت مادی از برخی اپراتورها نیز هست.

31040912

* تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی، عمل به اقتصاد مقاومتی است. طی 5 سال گذشته دولت صرفا به شعار پرداخت ولی هیچ قدمی در این راه برنداشت. باید تمام مردم و دلسوزان از دولت بخواهند که به اقتصاد مقاومتی جامه عمل بپوشد. وقتی دولت می داند که آمریکا تصمیم گرفته از طریق فشار اقتصادی آشوب ایجاد کند چرا به فکر چاره واقعی که همان عمل کردن به اقتصاد مقاومتی است نمی افتد و از این وظیفه بسیار روشن خود طفره می رود؟

یک هموطن از گرمسار و 58240912

* از دستگاه قضا می خواهیم هرچه زودتر حق اهانت کنندگان به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و آشوبگران حوادث اخیر را کف دستشان بگذارد تا کسی جسارت توهین به نماد هویت ما ایرانیان را پیدا نکند.

31160939

* کسانی که قدرت دفاعی و موشکی و سپاه پاسداران و... را زیر سوال می بردند و به حرف دلسوزان توجه نمی کردند باعث شدند که امروز یک عده ای فریب خورده و یک عده مزدور و خودفروخته این گستاخی را بیابند که پرچم کشور و تصاویر شهدا و سردار سلیمانی را به آتش بکشند. جا دارد دستگاه قضایی با همه این طیف برخورد قانونی نماید. در هیچ کشوری کسی قدرت دفاعی کشورش را زیر سوال نمی برد.

وحیدی- گرمسار