آرشیو پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶، شماره ۴۲۳۹
ورزش
۱۵

خط خبر

نکونام استعفا داد

سرمربی خونه به خونه از سمت خود استعفا داد. به گزارش «ایسنا» جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه بابل دو روز پس از شکست مقابل مس رفسنجان از سمت خود استعفا داد. دلیل این استعفا مشکلات مالی و حواشی عنوان شده است.

ژوزه دست بردار پرسپولیسی ها نیست

مربی پیشین پرسپولیس خواهان دریافت مبلغی دیگر از این باشگاه شد! به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه پرسپولیس پس از کش و قوس های بسیار زیاد درنهایت طلب مانوئل ژوزه را پرداخت کرد اما این مربی پرتغالی باز هم سر ناسازگاری با این باشگاه گذاشت.درحالی که از سوی باشگاه پرسپولیس پول به حساب بانکی این مربی واریز شده بود اما او در تماسی که با مسوولان باشگاه داشته عنوان کرده که باید 600 یوروی دیگر به او بپردازند! دلیل درخواست ژوزه این است که بانک خارجی که حساب بانکی او در آنجا فعال بوده 600 یورو به عنوان کارمزد از روی پول واریز شده از سوی پرسپولیسی ها برداشته است.

جدال صدر و قعر جدول

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال امروز و فردا برگزار می شود. در این هفته در تهران استقلال به مصاف سایپا می رود و پرسپولیس در مشهد میهمان سیاه جامگان است.

دربی اصفهان نیز مهیج ترین بازی این هفته خواهد بود. پرسپولیس صدرنشین فردا برای تثبیت صدرنشینی خود باید تیم قعر نشین سیاه جامگان را شکست دهد. مهم ترین اتفاق در اردوی سرخ ها جدایی مهدی طارمی از این تیم و حضور در فوتبال قطر است. شجاع خلیل زاده و محسن مسلمان به دلیل محرومیت و بشار رسن نیز به دلیل حضوردرکشورش غایبان پرسپولیس هستند. استقلال تهران نیز درادامه بازی های خوب خود امیدواراست فردا مقابل سایپا پیروزشده و خود را به تیم های صدر نشین نزدیک تر کند. مهم ترین غایب آنها جباروف است که به دلیل محرومیت این بازی را از دست داده است.

برنامه کامل مسابقات هفته نوزدهم به شرح زیر است:
*پنج شنبه 21 دی ماه 96

پیکان - سپیدرود... 15:00

نفت تهران - تراکتورسازی... 15:00

استقلال خوزستان - پدیده... 15:00

*جمعه 22 دی ماه 96

گسترش فولاد - فولاد... 14:30

سیاه جامگان - پرسپولیس...14:30

سپاهان - ذوب آهن... 15:00

استقلال تهران - سایپا... 16:35

نفت آبادان -پارس جم... 17:00