آرشیو پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶، شماره ۳۰۵۸
ورزش
۱۴

خبر

برانکو رسما تمدید کرد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از کش وقوس های فراوان، بالاخره قرارداد خود را روز گذشته با این تیم تمدید کرد. قرارداد جدید برانکو با پرسپولیس دوساله است.

مذاکره تراکتورسازی با دنیزلی

نمایندگان باشگاه تراکتورسازی برای مذاکره با مصطفی دنیزلی، سرمربی نامدار ترکیه ای، به این کشور سفر کردند و به نظر می رسد در پایان سفر خود، این مربی را راضی به حضور در ایران کنند. به گزارش «ورزش سه»، اختلافات پیش آمده میان مصطفی آجورلو و یحیی گل محمدی، مدیرعامل و سرمربی تراکتورسازی، در روزهای گذشته شدت گرفته است. بعد از جریمه 20درصدی گل محمدی از سوی باشگاه که حسابی سرمربی این تیم را عصبانی کرد، حالا به نظر می رسد این دو به آخر خط رسیده اند و بعید است یحیی بتواند به کارش در تیم تبریزی ادامه دهد.

مرگ کشتی گیر گتوندی بر اثر گازگرفتگی

علی یوسفی کیا، عضو سابق تیم ملی کشتی فرنگی و دارنده نشان برنز آسیا، بر اثر گازگرفتگی درگذشت. سیدحسین مرعشیان، رئیس هیئت کشتی استان خوزستان، در گفت وگو با ایسنا، در مورد مرگ این جوان 25ساله به ایسنا گفت: «گفته شده علت مرگ او گازگرفتگی بوده است. مرگی مفت! بعد از دانشجو شدنش در دانشگاه تهران از خوزستان رفت و در تهران مستقر شد. او در آخرین انتخابی تیم ملی برای حضور در رقابت های کشتی دانشجویان مقابل رسول گرمسیری قرار گرفت و به او باخت و به مسابقات اعزام نشد. یوسفی کیا، پسر بسیار خوب و با اخلاق نیکو بود، دارنده مدال برنز آسیا بود و با همان مدال توانست در دانشگاه تهران به تحصیل بپردازد». یوسفی کیا، برای تفریح به بابلسر سفر کرده بود و در محلی که اسکان داشت، بر اثر گازگرفتگی درگذشت. مدال برنز مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا و کسب سه عنوان قهرمانی المپیاد دانشجویی، از جمله افتخارات این کشتی گیر محسوب می شود. همچنین او چندسال قبل نیز به تیم ملی جوانان دعوت شده بود.