آرشیو پنج‌شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶، شماره ۲۱۸۱۶
صفحه آخر
۱۲

آخرین تحولات عملیات آزادسازی ادلب /ارتش سوریه به فرودگاه شهر نزدیک شد

نیروهای مقاومت و ارتش سوریه در ادامه پیشروی های خود در استان «ادلب» سوریه، شهرک راهبردی «الجابریه» را از تروریست های «جبهه النصره» پس گرفتند و به فرودگاه اشغالی «ابوظهور» هم نزدیک شدند.

به گزارش فارس، موفقیت جدید ارتش سوریه و مقاومت، آزادسازی شهرک «الجابریه» از دست تروریست های «جبهه النصره» است که سه شنبه اتفاق افتاد. این شهرک با راه آهن، به شهرک «ابوظهور» وصل است، یعنی همان جایی که فرودگاه نظامی مشهور «ابوظهور» در آنجا قرار دارد.نیروهای ارتش و مقاومت در نظر دارند این فرودگاه را در اسرع وقت از کنترل تروریست ها خارج کنند.علاوه بر آن، شهرک الجابریه بر دو شهرک «معریا» و «الحصیه» مشرف است. به همین خاطر، مواضع تروریست ها در این دو شهرک نیز از لحاظ آتشباری، ساقط شده به شمار می روند. ادلب آخرین مقر تروریست های تکفیری در سوریه است و آزادی آن اهمیتی فراوان دارد.

برخی از خدمات سایت، از جمله مشاهده متن مطالب سال‌های گذشته روزنامه‌های عضو، تنها به مشترکان سایت ارایه می‌شود.
شما می‌توانید به یکی از روش‌های زیر مشترک شوید:
اشتراک شخصی
در سایت عضو شوید و هزینه اشتراک یک‌ساله سایت به مبلغ 990,000ريال را پرداخت کنید.
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامه‌ها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارت‌های بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارت‌های اعتباری بین‌المللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکان‌پذیر است.
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی همه کاربران به متن مطالب خریداری نمایند!
توجه!
  • دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت می‌گیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمی‌کند.
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.