آرشیو پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶، شماره ۹۱۲۸
ورزش
۱۱

گوناگون

بلاتر: جام جهانی آزمایشگاه نیست

رئیس سابق فیفا از مدیر کنونی این سازمان به خاطر استفاده از فناوری ویدیوچک درمسابقات جام جهانی انتقادکرد.بلاتر مخالف بهره گیری ازویدیوچک دررقابت های جام جهانی است.وی گفت:نمی توان مسابقات جام جهانی را به عنوان موش آزمایشگاهی برای یک چنین چالش عظیمی درتحولات فوتبال درنظر گرفت.استفاده از این فناوری دراین مسابقات اشتباه است.چون هنوزاین فناوری فوق العاده خام است.

امیدواری به گلزن ایرانی

باشگاه شارلوای بلژیک امیدواراست قرارداد ملی پوش ایرانی خود را برای مدت 5 سال دیگر تمدید کند.کاوه رضایی در لیگ بلژیک با به ثمررساندن 10 گل درصدر جدول برترین گلزنان جای گرفت و نگاه بسیاری از تیم ها را به خود جلب کرده است.

کاپیتان سابق استعفا کرد

جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی از سرمربیگری تیم خونه به خونه استعفا داد.دلیل این استعفا مشکلات مالی و حواشی ای بوده است که در چند وقت اخیردرمورد این تیم وجود داشته است.

نورمحمدی بازی می کند

کارت بازی نورمحمدی مدافع جدید تیم فوتبال سپیدرود از سوی سازمان لیگ صادر شد.سپیدرود امروز در چارچوب دیداری از هفته نوزدهم به مصاف پیکان می رود.

رضایت داوران ازویدئوچک

داوران فوتبال ایتالیا عملکرد خوبی در دوران آزمایشی استفاده از سیستم ویدئوچک داشته اند.مارچلو رئیس کمیسیون داوری فدراسیون فوتبال ایتالیا درمصاحبه ای اظهارداشت، همکارانش با این فناوری جدید، ارتباط خوبی ایجادکرده اند.

غفوری: از تیم ملی باید حمایت شود

مدافع تیم ملی فوتبال گفت: این تیم باید به گونه ای آماده حضور در جام جهانی شود که مردم ایران با تماشای بازی ها دوباره به این تیم افتخارکنند. وریا غفوری با بیان این که تیم ملی تا آخرین لحظه به حمایت نیاز دارد، افزود: هرکس به نوبه خودش به تیم ملی کمک کند.

رونالدینیوالگوی ستاره

کوتینیو ستاره برزیلی بارسلونا که با مبلغی به ارزش 142 میلیون پوند از لیورپول راهی بارسلونا شد، دراظهاراتی رونالدینیورا قهرمان والگوی خود معرفی کرد.

جشن قهرمانی مس سنگون

درآخرین بازی ازهفته بیست و ششم مسابقات لیگ برتر فوتسال، تیم مس سنگون که ازیک هفته پیش قهرمانی خود را مسجل کرده بود به مصاف شهروند سازی رفت و با نتیجه 4 بر صفر پیروز شد.این تیم با این برد جشن قهرمانی برپا کرد.