آرشیو پنج‌شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶، شماره ۹۱۲۸
ورزش
۱۱

اخبار

اسنایدر: آمده ام تا فوتبال بازی کنم

اسنایدر هافبک باتجربه تیم ملی هلند که رکورددار بازی برای تیم ملی کشورش است در کنار مهدی طارمی، دو بازیکنی بودند که درنقل وانتقالات راهی تیم الغرافه شدند.وی درباره حضور درلیگ قطرگفت: از مدت ها قبل می دانستم که فوتبال قطر درمسیر پیشرفت قرار دارد و در حال بهتر شدن است و خیلی دوست داشتم تا دراین مسیر بتوانم همراه تیم الغرافه باشم. او در ادامه گفت: من برای فوتبال بازی کردن به قطر آمده ام و کاری به مسائل دیگری ندارم. می دانم قطر میزبان جام جهانی است واین کشور می خواهد تا شروع جام جهانی بعدی بیش تردرنقشه فوتبالی جهان باشد.

کریمی: هردو تیم برد می خواهند

سرمربی تیم سپیدرود گفت: اگربه مربیان پول بگیررسیدگی نشود روزبه روز، سال به سال و فصل به فصل تعدادشان بیشتر می شود ودراین صورت باید فاتحه فوتبال را خواند. علی کریمی پیش ازبازی امروز تیمش مقابل پیکان گفت: باید ازامتیازاین بازی استفاده کنیم. پیکان شرایط خوبی ندارد، هربازی شرایط خاص خود را دارد. پیکان و ما به دنبال این هستیم که نتیجه به نفع خودش باشد، هردو تیم دنبال این هستند که بتوانند شرایط خوبی را برای تیم خودشان رقم بزنند.

گل محمدی: بازی با نفت آسان نیست

سرمربی تیم تراکتورسازی گفت: هنوزهم نمی توانم بیانیه آجورلو بعد از بازی با پرسپولیس را هضم کنم واختلافم با او را تکذیب نمی کنم. گل محمدی درنشست خبری پیش از بازی مقابل نفت گفت: بازی ای درپیش داریم که خیلی برایمان حساس است وهدف مان گرفتن سه امتیازی است. مقابل تیمی بازی داریم که بازیکنان خوبی دارد وخیلی خوب دفاع می کنند. تیم شان سرو سامان گرفته است وصددرصد امروزکارسختی داریم وباید بیشترین نکات فنی را رعایت کنیم تا بتوانیم گردش توپ خوبی داشته باشیم.

برانکو 2 ساله تمدید کرد

پس ازمدت ها بحث و بررسی درباره تمدید قرارداد برانکو با پرسپولیس بالاخره این مربی قرارداد خود را با سرخ پوشان دو فصل دیگر تمدید کرد.