آرشیو پنج‌شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶، شماره ۵۰۱۷
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

وزارت ورزش و جوانان نماینده ندارد

جامعه بسکتبال مقابل سودجوها بایستد

این روزها بسکتبال در آستانه برگزاری انتخابات ریاست این فدراسیون قرار دارد. بر همین اساس فضای انتخاباتی بسیار داغ است و حتی روی بازی های لیگ برتر بسکتبال در این هفته ها سایه انداخته است.

فرزاد کوهیان سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد و نماینده مربیان در مجمع انتخاباتی فدراسیون بسکتبال درباره اوضاع این ورزش در آستانه انتخابات می گوید: اگر شرایطی بود که نامزدها در گفت وگو با اهالی بسکتبال نظر و برنامه های خود را ارائه می دادند، خیلی به شناخت آنها کمک می کرد و می توانستند انتخاب بهتری داشته باشند. در هر صورت با مربیان بسکتبال برای رای دادن در مجمع مشورت خواهم کرد تا به بهترین گزینه رای دهم.

بهروز منتقمی، سیدمهرداد هاشمی، رمضانعلی دولو، مهرداد آگین، مازیار ناظمی، سیدحسن طباطبایی، کرم الله علیمرادی، رضا درویش، غلامعلی محمدعلیپور، رضا مهندسی، رامین احمدی طباطبایی، محمد رضاعلی و جواد داوری 13 نامزد فدراسیون بسکتبال هستند که گفته می شود محمدعلیپور با اعلام این که از جامعه بسکتبال حمایتی ندیده انصراف داده است. همچنین گفته می شود تا روز شنبه زمان انتخابات نیز تعدادی دیگر از نامزدها بویژه وزارتی ها کناره گیری

خواهند کرد.

با حساسیت های به وجود آمده در این انتخابات گفته می شود یکی از مسئولان سابق فدراسیون بسکتبال از طرف وزیر ورزش به روسی هیات ها زنگ می زند تا به نامزد مورد نظر رای بدهند.

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها با رد این گفته ها می گوید: تماس های یکی از مسئولان سابق فدراسیون بسکتبال از طرف وزیر ورزش با هیات ها برای حمایت از یک نامزد خاص را تکذیب می کنم.

شروین اسبقیان ادامه می دهد: وزارت ورزش و جوانان از نامزدی در انتخابات فدراسیون بسکتبال حمایت نمی کند.از همه روسای محترم هیات ها، پیشکسوتان و بزرگان این رشته می خواهم در کنار هم برای موفقیت این رشته پرطرفدار تلاش کنند و اجازه ندهند آرامش فضای انتخابات با سودجویی برخی ها بر هم بخورد.