آرشیو شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶، شماره ۶۶۹۱
ورزشی
۲۳

اخبار

نقش دفتر رئیس جمهوری در بازی ایران و ترکیه

دیدار تدارکاتی و دوستانه تیم های ملی فوتبال ترکیه و ایران که حداکثر تا هفته پایانی ماه مه برگزار خواهد شد، با پیگیری مستقیم یک مقام دفتر رئیس جمهوری قطعی شده است. گویا بعد از مکاتبات مقامات فدراسیون فوتبال ایران با همتایان ترکیه ای، یکی از معاونان دفتر رئیس جمهوری که پیش از این سال ها سابقه تصدی نمایندگی سیاسی کشورمان در ترکیه را بر عهده داشته، نقش اساسی در موافقت طرف ترک با این بازی داشته است. گفته می شود وی که به همین مناسبت ارتباط خوبی با مقامات ترکیه ای دارد، در تماس با وزیر ورزش و مقامات ارشد دولت ترکیه موضوع مکاتبه فدراسیون فوتبال را پیگیری و موافقت نهایی در این زمینه را اخذ کرده است. بر همین اساس، دیدار دوستانه تیم های ملی فوتبال ترکیه و ایران قبل از شروع جام جهانی 2018 روسیه برگزار خواهد شد. شش دیدار قبلی ایران با ترکیه با 4 برد ترکیه و 2 مساوی به پایان رسیده است.

طارمی رسما به الغرافه قطر پیوست

مهدی طارمی، مهاجم سابق پرسپولیس که برای عقد قرارداد با باشگاه الغرافه به دوحه سفر کرده بود ابتدا مذاکراتش با این باشگاه بی نتیجه ماند، اما در نهایت دیروز برای عقد قراردادی یک سال و نیمه با این باشگاه به توافق رسید و به باشگاه قطری پیوست.

حجاب؛ شرط همسر کاوه رضایی

بازیکن تیم سابق والیبال بانوان برای حضور در یک تیم خارجی شرط حفظ حجاب را گذاشته است. فرنوش شیخی بعد از ازدواج با کاوه رضایی بازیکن شالروا، از ایران رفت و با توجه به اینکه همسرش در بلژیک بازی می کند، شیخی نیز مذاکراتی با تیم والیبال بانوان شارلروا داشته است. با وجود اینکه برخی رسانه ها خبر توافق نهایی شیخی را با این باشگاه اروپایی ذکر کرده اند، وی در صورتی برای این تیم توپ خواهد زد که با شرط بازی با حجابش موافقت کنند. در غیر این صورت توافق نهایی حاصل نخواهد شد.

زنان عربستانی به ورزشگاه رفتند

حسرت بانوان عربستانی به اتمام رسید. اتفاق تاریخی دیروز در بازی الاهلی و الباطن از سری رقابت های سوپر لیگ فوتبال این کشور افتاد و بالاخره بانوان برای تماشای یک مسابقه فوتبال به ورزشگاه رفتند.