آرشیو شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶، شماره ۲۱۸۱۷
حوادث - اخبار کشور
۱۱

آزادی اکثر دستگیرشدگان ناآرامی های اخیر در قزوین و مسجد سلیمان

اکثر دستگیرشدگان ناآرامی های اخیر در قزوین و مسجدسلیمان آزاد شدند.

استاندار قزوین در نشست با اعضای ستاد جوانان دکتر روحانی در استان قزوین افزود: بیشتر دستگیرشدگان با تعهد والدین خود یا به قید وثیقه آزاد شده اند.

وی با بیان اینکه نیروهای انتظامی و امنیتی با مدارا با کسانی که دست به تجمع های غیرقانونی زدند برخورد کردند، گفت: در ناآرامی های اخیر تمام تلاش ما این بود به هیچ وجه به جان مردم آسیبی وارد نشود.

عبدالمحمد زاهدی اضافه کرد: با وجود اینکه در قزوین و تاکستان اعتراضاتی شکل گرفت و عده ای از آن سوء استفاده کرده کشته ای اتفاق نیفتاد و تنها تعداد کمی مجروح شدند که البته تعداد مجروحان نیروی انتظامی از دیگر مجروحان درگیری ها بیشتر بود. پیش از این دادستان عمومی و انقلاب قزوین اعلام کرده بود در جریان ناآرامی های اخیر در قزوین، 40 نفر بازداشت شده اند.علی اسکندری اظهار کرد: در تجمعات غیرقانونی اخیر حدود 50 نفر بازداشت شدند که اکثر آن ها طی روزهای گذشته آزاد شدند.وی افزود: 15 نفر از بازداشت شدگان همچنان در بازداشت به سر می برند و رسیدگی به پرونده های آن ها ادامه دارد.

وی درمورد مصدومیت دو تن درجریان حوادث این شهرستان گفت: برخلاف جوسازی های صورت گرفته شده این دو نفر زنده هستند و نیروی انتظامی در حال پیگیری برای شناسایی ضاربان این افراد هستند