آرشیو شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶، شماره ۲۱۸۱۷
شهرستان ها
۷

امام جمعه شهرکرد: مسئولان نباید از مطالبات مردم غافل شوند

شهرکرد- خبرنگار کیهان: نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: مسئولان نباید از مطالبات به حق مردم غافل شوند.

حجت الاسلام محمدعلی نکویی که در مراسم افتتاحیه ساختمان دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی شهر نقنه از توابع شهرستان بروجن سخن می گفت افزود: دشمن در این قضایای اخیر از مطالبات درست و به حق مردم سوءاستفاده کرد.

وی اضافه کرد: وقتی مسئولان به اقتصاد مقاومتی عمل نمی کنند طبیعی است که مردم معترض باشند و حوادث اخیر مطلوب ملت ایران نیست و به دست خود مردم باید جمع شود.

امام جمعه شهرکرد در ادامه با تاکید بر این که امروز باید نسل جوان را دریابیم تصریح کرد: متاسفانه امروز گاهی مسئولان و به ویژه متولیان امر فرهنگی و خانواده از نسل جوان غافل می شوند که این مسئله ضایعات بسیار سنگینی را برای کشور به دنبال دارد.

نکونام با اشاره به حوادث و قضایای اخیر که در کشور مشاهده شد گفت: کاری به پشت صحنه ها و سازماندهی و تشکیلات عمیقی که دشمن برای ضربه زدن به نظام و مخدوش کردن امنیت نظامی اسلامی در این قضایای اخیر به کار گرفت نداریم که این ها برای مردم شناخته شده هستند و قطعا صف مردم و مطالبات به حقی که از مسئولان دارند از آنها جداست اما در عین حال مشاهده می شود که در بین این اغتشاشگران جوانانی که اصلا انتظار حضور آنان در این جمع ها نیست وجود داشت که این ها ناشی از عدم مراقبت درست خانواده ها و بها ندادن متولیان فرهنگی به این جوانان است.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به حوادث و قضایای چند روز گذشته در کشور گفت: متاسفانه دشمن در این قضایا از مطالبات درست و به حق مردم سوءاستفاده کرد و یک تعدادی انسان های رذل موج سواری کرد و نگذاشت یک مطالبه درست از سوی مردم مطرح شود و مطالبه درست مردم را منحرف کردند.

در این مراسم کلنگ مسجد امام کاظم(ع) شهر نقنه در زمینی به مساحت 500 متر مربع و کلنگ ساخت سالن ورزشی نهم دی به نام شهید مدافع حرم حجت الاسلام قلی زاده در زمینی به مساحت هزار و 500 مترمربع نیز بر زمین زده شد.

همچنین در این سفر سازه المان و نورپردازی مقبره شهدای گمنام شهر نقنه رونمایی و به بهره برداری رسید.