آرشیو شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶، شماره ۲۱۸۱۷
شهرستان ها
۷

تشکیل نزدیک به 14 هزار پرونده اعطای تسهیلات در سرپل ذهاب

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان از تشکیل پرونده اعطای تسهیلات برای 13 هزار و 989 مالک در شهر زلزله زده سرپل ذهاب خبر داد و گفت: تعداد پرونده ثبت سیستم تا به امروز 14 هزار و 957 مورد است.

غلام حسین خانی در سرپل ذهاب، با ارائه آخرین گزارش وضعیت اقدامات ستاد معین بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان در شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب افزود: تا کنون 14 هزار و 923 واحد در این شهر زلزله زده مورد ارزیابی قرار گرفته است، گفت: این واحدهای مسکونی در انواع احداثی نوع اول و دوم، تعمیری نوع اول، دوم و سوم با توجه به بررسی های کارشناسی قرار می گیرند.

وی با اشاره به انجام عملیات آواربرداری یک هزار و 740 واحد مسکونی با 180 دستگاه ماشین آلات، خاطرنشان کرد: اسکان موقت برای 893 واحد در این شهر فراهم شده است.

وی از تشکیل پرونده اعطای تسهیلات برای 13 هزار و 989 مالک در شهر زلزله زده سرپل ذهاب خبر داد و متذکر شد: یک هزار و 441 پرونده اعطای تسهیلات برای مستاجران ساکن در این شهر نیز تشکیل شده که تعداد پرونده ثبت سیستم تا به امروز 14 هزار و 957 مورد است.

به گفته این مسئول، 6 هزار و 894 معرفی نامه به بانک های عامل صادر شده که تاکنون تعداد یک هزار و 817 فقره تسهیلات انعقاد قرارداد صورت گرفته و مابقی موارد نیز در دست اقدام است.

وی با اشاره معرفی یک هزار و 805 پرونده به شهرداری، بیان کرد: یک هزار و 84 مورد نیز به نظام مهندسی برای انجام اقدامات لازم معرفی شده است.

وی ثبت پرونده بلاعوض اسکان موقت را 2 هزار و 271 مورد اعلام کرد و افزود: 830 مورد از این تعداد مربوط به مالکان و یک هزار و 441 مورد نیز مربوط به مستاجران این منطقه است.