آرشیو شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶، شماره ۹۱۲۹
ورزش
۱۱

گوناگون

صادق زاده پهلوان کشور

مراسم اهدای بازوبند پهلوان سال 96 کشور، با حضور پدر شهید سید جواد مومن، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان و پیشکسوتان کشتی درمشهد برگزار شد. رقابت های کشتی پهلوانی قهرمانی کشور گرامیداشت زنده یادان پهلوانان عباس زندی و علیرضا سلیمانی درمشهد برگزار شد و در پایان جابر صادق زاده پهلوان سال گذشته کشور با شکست احمد میرزاپور در دیدار فینال به عنوان پهلوانی سال رسید.

بن عطیه مرد سال مراکش

مهدی بن عطیه، مدافع مراکشی یوونتوس به عنوان مرد سال فوتبال کشورش انتخاب شد. گفتنی است بن عطیه و تیمش در گروه دوم جام جهانی رقیب تیم ملی کشورمان هستند.

جشنواره گل بارسلونا

تیم فوتبال بارسلونا با پیروزی قاطع پنج بر صفر مقابل سلتاویگو به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باشگاه های اسپانیا رسید.

تیم هندبال به کره می رود

هجدهمین دوره رقابت های هندبال قهرمانی مردان آسیا از 28 دی به میزبانی کره جنوبی برگزار خواهد شد و تیم ایران با تیم های ازبکستان و ژاپن همگروه است.

ذوب آهن فاتح شهرآورد

ذوب آهن شهرآورد اصفهان را ازسپاهان برد و برای نخستین بار در این فصل در جایگاه چهارم جدول رقابت های لیگ برترایستاد. شاگردان قلعه نویی با کسب هر سه امتیاز این دیدار 29 امتیازی شده و به رده چهارم صعود کردند.

دو کشتی گیردعوت شدند

کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد پرویز هادی و احمد میرزاپور را به تمرینات دعوت کرد.تمرینات تیم ملی برای شرکت در رقابت های بین المللی جام تختی، قهرمانی آسیا و جام جهانی درحال برگزاری است.

کامیابی نیا 3 اخطاره شد

کمال کامیابی نیا بازیکن تیم پرسپولیس با کارت زردی که دیروزدر مشهد گرفت بازی بعدی تیمش را به دلیل 3 اخطاره شدن ازدست داد.

دیدارفولادی ها برنده نداشت

دیدارتیم های فولاد و گسترش فولاد با تساوی 1-1 خاتمه یافت تا جایگاه شاگردان پورموسوی در جدول لیگ برتر به خطر بیفتد. با این نتیجه، فولاد 32 امتیازی شد.