آرشیو یک‌شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶، شماره ۴۲۴۱
ورزش
۲۴

خشم هواداران دامن کاپیتان را هم گرفت

وقتی قربانی، «قربانی» هواداران شد

توقف استقلال مقابل سایپا باعث شد تیم شفر دو امتیاز حساس را از دست بدهد اما اتفاقی که در پایان این بازی برای مهاجم استقلال رخ داد باعث شد تمام نگاه ها معطوف به او شود. در دقیقه پایانی بازی علی قربانی با سانتر دقیق خسرو حیدری موقعیتی استثنایی برای گلزنی داشت اما در کمال ناباوری توپ را در چند قدمی دروازه به اوت فرستاد.

نمایش قربانی طی هفته های اخیر موجب شد هواداران استقلال خشمگین شده و در پایان بازی شعار «حیاکن-رهاکن» برای مهاجم آبی ها سر بدهند. این موضوع باعث از بین رفتن اعتماد به نفس این بازیکن شد تا جایی که در رختکن تیمش از شدت فشار تماشاگران احساساتی شده و گریه کرده بود. جالب اینکه مربیان هر دو تیم استقلال و سایپا نیز به حمایت از قربانی پرداخته بودند. شفر سرمربی استقلال بعد از پایان بازی گفته بود: «من به قربانی گفته بودم که او بالاخره یکی از گل های سال ما را می زند. به او گفتم وقتی که از رختکن بیرون می رود بداند همه اعضای فنی و بازیکنان حامی او هستند.» علی دایی سرمربی سایپا نیز گفته بود همین الان اگر شرایط مهیا باشد قربانی را برای تیم خود خواهد خرید.

البته بازیکنان استقلال نیز از این مهاجم حمایت کردند تا بعد از جدایی احتمالی شهباززاده، تنها فوروارد نوک این تیم اعتماد به نفسش را کامل از دست ندهد. مهدی رحمتی به این شکل نسبت به شعار هواداران استقلال واکنش نشان داد: «بابت شعار هایی که داده شد متاسفم. علی قربانی بازیکن این تیم است و نمی دانم در مقابل این شعار ها چه بگویم. آن صحنه اصلا خوب نبود و قربانی بابتش بسیار ناراحت است.» خسرو حیدری کاپیتان این تیم هم در صفحه اجتماعی خود نوشت: «هر بازیکن دیگری هم در آن موقعیت بود و توپ را گل نمی کرد هواداران عکس العمل نشان می دادند، بعد از بازی خیلی ناراحت شدم برای علی و گفتم ای کاش اصلا سانتر نمی کردم. علی گل های حساسی برای استقلال زده.» این در حالی است که دامنه خشم هواداران از قربانی، دامن این دو ستاره کهنه کار استقلال را هم گرفت؛ طوری که حیدری ناچار شد بخش کامنت ها را ببندد و رحمتی هم اساسا تمام تصاویر اینستاگرامش را پاک کرد!