آرشیو یکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶، شماره ۴۰۰۱
اقتصاد
۱۱

ویژه

سیدمجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران شد

پس از امضای احکام اعضای هیات مدیره شرکت مخابرات ایران و انتخاب رییس هیات مدیره و مدیرعامل این شرکت، در نهایت تیم مدیریتی چهارمین شرکت بزرگ حاضر در تالار بورس انتخاب شدند. طی احکام جداگانه ای از سوی صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران، اعضای جدید هیات مدیره شرکت مخابرات ایران معرفی شدند. مهدی صفری، حمیدرضا رفیعی و شهسواری به نمایندگی از شرکت توسعه اعتماد مبین و ساسان جباری ایزدی و ابراهیم یافتیان به نمایندگی از دولت به عضویت هیات مدیره شرکت مخابرات ایران درآمدند. در همین حال، صفری به عنوان رییس هیات مدیره و صدری نیز به عنوان مدیرعامل شرکت مخابرات ایران انتخاب شدند.

تیم فوتسال بانک پاسارگاد، قهرمان شد

در دهمین دوره از مسابقات فوتسال کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی، تیم بانک پاسارگاد با اقتدار قهرمان شد. به گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد، در دهمین دوره از مسابقات فوتسال کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی، تیم بانک پاسارگاد موفق شد با نتیجه 3 بر 2 تیم بانک شهر را شکست داده و قهرمان این مسابقات شود. در دیدار رده بندی نیز تیم بانک سامان با پیروزی بر تیم بانک قوامین در رده سوم این رقابت ها ایستاد. گفتنی است تیم های بانک پاسارگاد، بانک شهر، بانک سامان، بانک آینده، بانک سینا، بانک دی، موسسه اعتباری ملل، بانک انصار، بانک سرمایه و بانک قوامین در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

رکوردزنی بانک ملت در اعطای وام به مددجویان معرفی شده ستاد دیه

مدیرعامل ستاد دیه کشور از آزادی نزدیک به 17 هزار زندانی جرایم غیرعمد با استفاده از تسهیلات بانک ملت خبر داد. سیداسدالله جولایی، در این دیدار با تقدیر از اقدامات بانک ملت در طول 12 سال گذشته ابراز امیدواری کرد با حضور دکتر بیگدلی مدیرعامل جدید بانک ملت، مساعدت ها و حمایت های این بانک از ستاد دیه افزایش یابد. جولایی با اشاره به اینکه بانک ملت نخستین بانکی است که در حوزه ارایه وام های بدون سود به بدهکاران غیربزهکاری که گرفتار زندان بودند، ورود کرد، افزود: تا به امروز 3 هزار میلیارد ریال وام قرض الحسنه با تنفس بازپرداخت به مددجویان معرفی شده ستاد دیه، از سوی بانک ملت پرداخت شده و با این مبلغ تسهیلات، تاکنون 16 هزار و 836 نفر زندانی جرایم غیرعمد از بند حبس آزاد شده و به آغوش خانواده های خود بازگشته اند.