آرشیو یکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶، شماره ۴۲۴۱
فرهنگ و هنر
۳۲

چهره ها

ایرج در شیراز روی صحنه می رود

حسین خواجه امیری (ایرج) با اجرا در جشنواره موسیقی فجر با چندنسل مخاطب خود در شیراز دیدار می کند.

ایرج در شیراز روی صحنه می رود

به گزارش رسانه نوا، کنسرت حسین خواجه امیری اول بهمن در تالار مجموعه رفاهی دانشکده شیراز برگزار خواهد شد و در این کنسرت امیراحسان فدایی این خواننده پیشکسوت را همراهی می کند.در این جشنواره خوانندگانی چون علیرضا افتخاری، سالار عقیلی، محمد معتمدی، محمد علیزاده، بابک جهانبخش و امیرعباس گلاب حضور دارند. ایرج با اشاره به برگزاری کنسرت در جشنواره موسیقی فجر شیراز گفت: «همیشه شیراز برای من پر از خاطرات خوب بوده و خوشحالم که امسال در جمع مردم هنرپرور شهر شیراز هستم و بعد از دو دهه، افتخار اجرای کنسرت دارم.» این اجرا در قالب جشنواره فجر به همت انجمن موسیقی شیراز و باهمکاری موسسه نت هشتم به مدیریت محمد بکرانی برگزار می شود.

اصغر فرهادی نویسنده سریال طنز «خانه به دوش»!

برنامه «من و شما» عصر جمعه میزبان مریم امیرجلالی بازیگر سریال های طنز بود که به سوال های آرش ظلی پور مجری برنامه درباره کارهایش پاسخ داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در بخشی از این برنامه مریم امیر جلالی از اصغر فرهادی به عنوان نویسنده سریال طنز «خانه به دوش» به کارگردانی رضا عطاران نام برد. مریم امیر جلالی درباره این ادعا توضیح داد: «اصغر فرهادی نویسنده «خانه به دوش» بود و طرح سریال «متهم گریخت» را هم نوشت؛ اما در آن سال ها می خواست در سینما کار کند و ترجیح داد نامش در تیتراژ نباشد.»برنامه زنده «من و شما» با اجرای آرش ظلی پور، عصر هر جمعه از شبکه «شما» پخش می شود.