آرشیو یک‌شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶، شماره ۹۱۳۰
ورزش
۱۱

گوناگون

مردانی به مدال برنزرسید

سجاد مردانی نماینده سنگین وزن کشورمان در دیدار رده بندی نخستین دوره مسابقات تکواندو گرنداسلم توانست نماینده صربستان را شکست دهد و بر سکوی سوم رقابتها بایستد.

نوری به پارس پیوست

محمد نوری به صورت یکطرفه قرارداد خود را با تراکتورسازی فسخ کرد.هافبک نیم فصل این تیم با عقد قرارداد به پارس جنوبی جم پیوست.

بازگشت بازیکن سرباز

احمد نوراللهی که با وجود پایان خدمت سربازی اش، با مشکلاتی دراین زمینه مواجه بود و نمی توانست پرسپولیس را همراهی کند، به احتمال 99 درصد از بازی های بعدی دراختیار تیم خواهد بود.

ستاره فوتبال امضا کرد

ستاره ترکیه ای تیم فوتبال بارسلونا به صورت رسمی به باشاک شهیر ازلیگ کشورش ملحق شد. آردا توران که از مدت ها قبل بحث انتقالش به تیمی ازوطنش مطرح بود، بعد از توافق نهایی با تیم باشاک شهیر قرارداد امضا کرد.

ریبری:ازبایرن مونیخ جدا نمی شوم

قرارداد ریبری با بایرن درپایان فصل به پایان خواهد رسید و شایعاتی از انتقال او به تیم دیگری شنیده می شود. با این حال ریبری تاکید کرد که قصد جدایی ندارد ومی خواهد در بایرن مونیخ بماند.

اکبری از تیم پیکان رفت

پیمان اکبری سرمربی تیم والیبال پیکان پس از کسب سه شکست متوالی در دور برگشت لیگ برتر والیبال و نارضایتی مدیران این باشگاه ازعملکرد او در فصل جاری از سمت خود استعفا کرد.

بیات: رضایی با هوش گل می زند

مهدی بیات، مدیر ایرانی شارلوا ضمن تمجید از توانمندی های کاوه رضایی عنوان کرد باشگاهش به هیچ قیمتی حاضر به فروش این بازیکن نیست.وی گفت: رضایی الگوی کاملی برای هر مهاجم محسوب می شود. او مهاجمی سختکوش و باهوش است که شم بالایی برای گلزنی دارد و باعث موفقیت تیم شده است.

6 آبی پوش تمرین نکردند

بازیکنان ملی پوش استقلال دیروز در تمرین تیم شان شرکت نکردند. مثل هفته گذشته حسینی، چشمی، حسینی، غفوری، نورافکن و ابراهیمی 6 بازیکنی هستند که به کمپ تیم ملی رفتند تا تمرین ریکاوری خود را برگزار کنند.